جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

مناظره جغد پیر و عنکبوت های نارنجی۱

قسمت اول

درپی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دو تن از کاندید های ریاست جمهوری با هم پای میز مناظره می نشینند که بخش نخست سخنان آنان را در این جا درج شده است.

ابتدا جغد پیر آغاز می کند

پس از اندکی سلام و آغاز با نام خدا وی می گوید:

آقای « عنکبوت نارنجی » من ماجرای اون شبی که شما دولو زدید رو بازگو می کنم . شما اون دست دولو زدید و من شریک شما بودم اما من یک حکم بالا داشتم  ولی اون موقع برای مصلحت نظام نگفتم در صورتی که دولوی شما اعلام نبود.

اکنون عنکبوت نارنجی پس از سلام و آغاز با نام خدا جوابیه اش را می دهد

بله آقای « جغد پیر» اون دست شما حاکم بودید شریک من هم بودید حکم هم خشت بود و من هم دل خریده بودم یک حکم هم دست شما بود اما وقتی خاج بازی شد شما بریدید و دستتون به پیک شد و من هم تک پیک گرو داشتم و گرفتم و گفتم اعلام شما دارید جو سازی می کنید دارید دروغ می گید می خواهید اعتماد مردم را خدشه دار کنید


ادامه دارد... .

به زودی مناظره های اهالی جزیره در انتخابات در این وبلاگ درج می شود

توت فرنگی - جغد پیر - عنکبوت نارنجی ۳ تا از ۴ کاندید ریاست جمهوری طی روز های آینده با هم مناظره کرده و در این وبلاگ درج خواهد شد.

بچه ها وبلاگ خبری حتما سر بزنید

وبلاگ خبری جزیره که مطالب آن برگرفته از 10 وبسایت معتبر خبری جهان است و در رابطه با همه موضوعات از قبیل ( سیاست، موسیقی، سینما ، ورزش و...) است.

جدید ترین اخبار را در آنجا مطالعه کنید.

لینکش هم همین بغل است در ضمن اگر می خواهید می توانید بر روی عکس کلیک کنید

سایت های همکار

قلم نیوز

بی بی سی نیوز

اعتماد ملی

سایت اکبر اعلمی

سایت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی

سایت محمود احمدی نژاد

سایت نود

و تلوزیون های خبری جهان

و همزمان با آن پایگاه خبری جزیره برف فیلم

سلسله مراتب حوزه علمیه

۱- جوجه طلبه

۲- طلبه

۳- حاج آقا

۴- روحانی

۵- شیخ

۶- آخوند

۷- ملا

۸- ثقه الاسلام

۹- حجت الاسلام

۱۰- حجت الاسلام و المسلمین

۱۱- آیت ا...

۱۲- آیت ا... العظمی


نظر یادتون نره!

http://www.ketabeqom.com/images/books/big/101/dsc01100.jpg


رابطه معنایی سلسله مراتب با شکلک های مقابلشان به زودی در وبلاگ توت فرنگی درج خواهد شد . فعلا خودتان آن را کشف کرده و در قسمت نظرات درج کنید.

مردم مظلوم ایران و حاکم شیاد اسلامی




به اخبار رسانه های بیگانه گوش ندهید. کاملترین اخبار مملکت را در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ببینید.


بازی با احساسات مردم

مردمی که پس از سال ها شرکت نکردن در انتخابات این بار برای دخالت در سرنوشت خود به پای صندوق های رای آمدند تا کسی غیر از رییس جمهوری که چهار سال آن ها را بدبخت کرد انتخاب کنند. کسانی رای دادند که حتی فکر رای دادن آنها را هم نمی کردیم(رپرها،بازیگران،خوانندگان لس آنجلسی، ایرانیان خارج از کشور و...) اما سران ایران با آرای آنان اینگونه رفتار کردند و تقلب آشکار در رای آنان رخ داد و بار دیگر همان رییس جمهور که 75 میلیون ایرانی را به خاک سیاه نشانده بود با تقلب آشکار دوباره رییس مردم ایران شد.

تاسف می خورم به حال آنان که به آن رییس جمهور نابودگر رای دادند.

فعلا بای..........

http://img.tebyan.net/big/1387/06/76149141312063151703523412051135132178207.jpg

برگردید به مواضع امام

از تمامی عزیزان تقاضا می شود که:

برگردید به مواضع امام.................

برگردید به مواضع امام.......... .


http://xs940.xs.to/xs940/09231/emam-flag607.jpg