جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

نگاه دلپذیر

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


پیش گفتار:


1- در دو متن قبلی ( آسمان وسیع است  و  شهر خدا ) متن ها رو جوری نوشتم که جنسیت خواننده در اون مطرح نباشه و چه دختر و چه پسر بتونه با متن ارتباط برقرار کنه. در این متن داستان از زبان یک پسر بیان میشه و به طبع پسرا راحت تر میتونن باهاش ارتباط برقرار کنن ولی خوندن این متن برای دخترا هم خالی از لطف نیست و چه بسا پر از احساسات قشنگ براشون میتونه به وجود بیاره.  ( البته اگه من به عنوان نویسنده کار خودم رو به خوبی انجام داده باشم.)


2- سعی می کنم در اینده یک متن قوی رو بنویسم که از زبون دخترا باشه و امیدوارم بتونم حس دخترونه رو به خوبی توی داستانم نشون بدم ( گرچه به دلیل پسر بودنم کار سختیه که احساس دخترا رو توصیف کنم ، ولی سعیمو می کنم)


3- در ضمن من مجردم و این داستان هیچ ربطی به زندگی شخصیم نداره و فقط یک داستانه !



خسته ام ! خسته تر از همیشه ! نمی دونم چرا ؟ ولی خستگی داره منو کلافه میکنه. قدم هامو تند تر بر می دارم تا به خونه برسم و کمی استراحت بکنم. بالاخره زمانی که منتظرش بودم رسید و من الان می تونم بدون هیچ استرسی کلید رو بکنم تو سوراخ و وارد آشیونه ام بشم!


ادامه مطلب ...

شهر خدا

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


پیش گفتار :

1- لطفا به ادامه مطلب بروید تا موسیقی بارگذاری بشود و سپس متن را بخوانید (البته موسیقی اش مثل موسیقی "آسمان وسیع است" قشنگ نیست ولی خالی از لطف هم نیست.

2- لطفا در نظرات بگید چه حسی به شما منتقل شد در حین و پس از خوندن متن؟؟ !


تاریکی ، تباهی و سیاهی ; واژه هایی که روزانه چندین بار ذهن ما را درگیر خود می کنند. آنچنان درگیر تاریکی زندگی می شویم که توان دیدن نور را از چشم های خود می گیریم. نه اینکه زندگی ما تاریک نیست ! نه ! تاریک هم هست ولی خواسته یا نا خواسته باعث شده ایم که تاریکی سیطره خود را بر روشنایی تحقق بخشد.


زندگی زیبایی ها و حس های خاص خود را دارد. نمی توان آن ها را نادیده گرفت. سحرگاه که چشم ها کم کم به طلوع خورشید و ظهور نور عادت می کنند، گوش ها محکوم به شنیدن صدای گنجشک هایی هستند که بر شاخه درخت اوکالیپتوس نشسته اند و زمزمه برخیز که سحر نزدیک است سر می دهند.


ادامه مطلب ...

آسمان وسیع است

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


پیش گفتار: قبل از شروع به خواندن این متن ، به ادامه مطلب بروید تا موزیک مخصوص این متن که خیلی آرامبخشه براتون اجرا بشه! به نظرم این متن به شما آرامش خاصی خواهد داد. لطفا نظراتتون رو بگید و به نظرتون آیا باز هم از این قبیل متن ها بذارم یا نه؟؟



بوی باران تمام خستگی های زندگیت رو از تنت بیرون میاره. باران بهاری آرامش خاصی رو بهت میده.

این آرامش  برای شما رنگ و بوی خاصی داره چون ابر ها وقتی شروع به باریدن می کنن ، که شما رو در کنار کسی که دوستش دارید می بینن! حتی ابر ها هم برای قشنگ تر شدن عشقتون تصمیم می گیرن که خوشحالیشونو با شما تقسیم کنن.


ادامه مطلب ...

جزیره ماورایی ۴ ساله شد

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


چهار سال پیش در چنین روزی ، رهبر جزیره با نوشتن یک مطلب در این وبلاگ، آغاز فعالیت رسمی وبلاگ را شروع کرد.

اکنون با گذشت آن روز ها ، ماوراء تجربیات زیادی را کسب کرده است. ماوراء تغییرات بسیاری را در زندگی خود داده است.

چندی پس از افتتاح وبلاگ ، جغد پیر ماوراء را ترک کرد و تنهایی مطلق ماوراء نیز شروع شد. این وبلاگ در ابتدا کلبه توت فرنگی های یخی بود . اما پس از گذشت مدتی با تبدیل شدن توت فرنگی به ماوراء ، نام وبلاگ نیز تغییر یافت.


این وبلاگ در جهت شاد کردن اهالی و گرد آوری اهالی در محیط اینترنت راه اندازی گردید.

ماوراء اکنون در حالی این مطلب را می نویسد که تلخ ترین دوران ورزشی اش را سپری می کند. امروز ماوراء در سالگرد تاسیس این وبلاگ بهترین کنفرانسش را داد. همچنین از فردا اوشین در جزیره طنین انداز می شود.

خطر آفرین

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


شوریده گل دوم را به ثمر می رساند. او کم کم سرش را به سمت مرکز حادثه آفرین می چرخاند. صورت خطر به سرخی نهان می زند. خطر دسته را محکم تر در دستانش می گیرد. او نمی خواهد که مغلوب داستان باشد. 



ادامه مطلب ...

مهارت های رفتاری

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


چندیست که مخاطبان وبلاگم ، در ابتدای هر مطلب با جمله «سال مهارت های رفتاری» روبه رو می شوند. شاید برای شما هم سوال شده باشد که یعنی چی؟

من همیشه سعی دارم برای کسب موفقیت در زندگیم ، روی خودم کار کنم. سال گذشته مبنای من از بین بردن خجالت و اصلاح روش های خرج کردن بود. سال گذشته ، سال بسیار موفقیت آمیزی برام بود. در پایان سال وقتی که خودمو نسبت به ابتدای سال سنجیدم متوجه تغییرات زیادی در زمینه های برنامه ریزی شده ام بودم.


ادامه مطلب ...