جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

بوی خوش آینده

به نام خداوند بخشنده و مهربان


« سال مهارت های رفتاری»


بالاخره دوران تلخ اصولگرایی پایان یافت . شاید در دوران جدید اصلاحات ، کشور آن طور که دوست داریم اصلاح نشود اما می توانیم به اندک پیشرفت های احتمالی هم دل خوش کنیم. با اینکه مطمئنم دکتر روحانی در مدیریت صدهابرابر محمود می درخشد و مطمئن تر هستم که اوضاع به هر لحاظ بهتر خواهد شد. مشخص است که اکنون زمان سازش برای حکومت ایران رسیده است. این سازش هم داخلی است و هم خارجی و طبعا اوضاع ما بهتر خواهد شد.


با انتخاب دکتر روحانی چند اتفاق خوب در جزیره افتاد :


1- افتتاح خبرگزاری فرهنگی ورزشی جزیره

2- آغاز مذاکرات جزیره ای در راستای تحقق بخشیدن به مهارت های رفتاری

3- آغاز جشنواره فیلم های کمدی جزیره برف فیلم

4- آغاز فاز دوم مهارت های رفتاری


خبر گزاری جزیره با اهداف اقتصادی پایه ریزی شده است و در صورت صعود ایران به جام جهانی ، پر بازدید تر خواهد شد. این سایت به آدرس mavaracup.ir از هم اکنون قابل رویت است. (لطفا خبرگزاری رو نگاه کنید)


مذاکرات جزیره ای در ابتدا با درویش انجام شد و نتیجه آن به زودی از طریق وبلاگ اعلام خواهد شد. در نوبت بعدی مذاکرات با آقایان ژانگولر و اقلیدس بحث خواهیم کرد و راه های تقویت مهارت های رفتاری را بررسی خواهیم کرد.


جشنواره فیلم های کمدی از دیروز با پخش فیلم ورود آقایان ممنوع آغاز شد و هر روز فیلم های کمدی پخش خواهد شد.


فاز اول مهارت های رفتاری با هدف کاشت آغاز شده بود و با آغاز فصل تابستان فاز دوم با هدف مراقبت و آبیاری شروع خواهد شد.


اما از خبر های بالا مهم تر ، خبری است که می تواند زندگی رهبر جزیره را زیر و رو کند. برنامه های پدر ماوراء به گونه ای بود که امسال پس از آپدیت رسمی رییس جمهور ، قلب حسن هم باید آپدیت می شد اما استاد های ... نگذاشتند ان اتفاق در موعد مقرر خود انجام شود. به هر حال با توجه به اینکه ماوراء باید ترم تابستانی بردارد باید دید که پدرش برای عمل قلبش چه برنامه جدیدی را جایگزین می کند.

ماوراء هنوز هم از عمل قلب می ترسد ولی وقتی به روز های خوش آینده فکر می کند می تواند بر ترس خود غلبه کند.

داداشی یادت بخیر

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


امشب خیلی خوشحال هستم ؛ چون بعد از سال ها تونستم نقاشی های داداشمو (عبدالرضا) دوباره ببینم . از  اقلیدس که این نقاشی ها رو پیدا کرد وبرام فرستاد ، بی نهایت سپاس گذارم.


این نقاشی ها مربوط به بیش از ده سال پیشه و اون موقع داداش عبدالرضا در بین ما بود ولی متاسفانه مریض بود. گفتم برای اینکه همه از دیدن این نقاشی های زیبا لذت ببرن ، اونو تو وبلاگ بذارم. لطفا بعد از دیدن نقاشی ها برای شادی روحش یک فاتحه بخونید... مرسی

واقعا متاسفم که توی این کشور قدر هنر و هنرمند ها رو نمی دونن و هر چقدر ناپاک تر باشی ، برای مردم عزیز تری !


همه نقاشی ها در ادامه مطلب هستن ...



ادامه مطلب ...

به خاطر چند لقمه نیمرو

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


در دنیای مدرن کنونی، نظر به لطف روزگار و عنایت آن بزرگوار والا مقام، لحظه لحظه زندگی خود را سرشار از رفاه اجتماعی همراه با آسایش درونی و بصیرت اقتصادی سپری می‌کنم.

من به عنوان یکی از فرزندان این سرزمین که معتقد است کرامت مملکتش در کمی پایین تر از جاییست که از درون ، اولین محل تغذیه هر بشر است و باید آن را در زیر پوششی مشکی  که ضامن پاکی و نجابت است ، دربسته نگاه داشت تا روزی نصیب جوانی والا شود که حتی به ظاهر هم سر دوستی با ما را ندارد و چه بسا در ذهنش ،ما را در کنار حشرات ؛بدترین مخلوقات خدا بپندارد.

ادامه مطلب ...

در جست و جوی پلنگ

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


آن روز که اشک های من سرازیر شد و فهمیدم که زندگی کمی سخت تر از آن است که تصور می کنم ، زمانی بود که باید می فهمیدم قدم برداشتن به سوی خوشبختی آسان تر از آن است که تصور می کنم.

شب سیاه فرا می رسد و من بار دیگر بدون دیدن رنگ روشنایی از خواب بر می خیزم. من دچار دگرگونی زمانی شده ام و در بعد چهارم زندگی ام گم شده ام! حتی دیگر خودم دلم برای خودم نمی سوزد . من به خوبی می دانم که وضعیت آدم ها هرچقدر هم قوی باشد، بسیار شکننده تر خانه عنکبوت است « و همانا خانه عنکبوت از سست ترین خانه هاست» . پس نباید به اندک خوشی امروز بسنده کرد و در همین حین نباید از تلخی های روزگار به ستوه آمد. باید رفت و رفت شاید که باید به سمت خوشبختی رفت و کلمه شکست را از واژه نامه ذهن پاک کرد.


بالاخره دیر یا زود به نتیجه ای خواهیم رسید ولی چه بهتر که این امر زودتر  به وقوع بنشیند. برای موفق شدن نیاز به شناخت درونی و تطبیق دادن خود با محیط بیرونی است. کافی است با نظام قراردادی زندگی هماهنگ شد و همرنگ جماعت شد. گرچه این همرنگ شدن بدین معنا نیست که در هر کاری از جماعت تقلید کن بلکه باید فقط نظم زندگی خود را بر اساس نظمی که در نظام طبیعت حاکم است ، تطبیق داد.



یکی دیگر از راه های موفقیت حرکت است! شاید لذت در آن باشد که به مانند پلنگ مسیر را به سرعت طی کنیم اما نباید فراموش کنیم که لاکپشت هم بالاخره مسیر را می پیماید. حرکت منجر به رسیدن می شود. برخی از ما رسیدن را در گام های پلنگ می بینیم و به این نمی اندیشیم که لاکپشت هم بالاخره به مقصد نهایی می رسد. لاکپشتوار به سمت هدف رفتن بهتر از این است که بایستیم و در اندیشه دویدن با گام های پلنگ ، غرق بشویم.


می شود پیاده به سمت مقصد رفت و خدا را فراموش نکرد! خدا نیز بندگانش را فراموش نمی کند و زمانی که بنده اش لایق ارتقاء درجه باشد او را به مدارج بالاتر می رساند. شاید در راه کسی باشد که در کمین ایستاده است تا به شما پاهای پلنگ را بدهد ولی اگر شما از ابتدا فقط به پاهای پلنگ فکر کنی ، هیچ گاه به آن نمی رسی!


در ذهن می توان دنیا را دگرگون کرد ولی در عمل می توان طعم دگرگونی را چشید!

برترین های اردیبهشت ۹۲

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»



پیش گفتار:

1- از شروع سال مار ، جزیره برف فیلم همه ماه بهترین چهره ها را در پایان ماه معرفی می کند. در این ماه

2- معمولا رهبر جزیره افراد را بر اساس کمک های مالی انتخاب نمی کند، ولی در این ماه یکی از چهره ها به دلیل کمک مالی اش در راستای اهداف سینمایی جزیره ، باعث شد تا رهبر جزیره این ماه را استثناء قائل شود و به عنوان حامی معنوی جزیره از او یاد کند. تا کنون حامیان معنوی جزیره کسانی بوده اند که بیشتر در جنبه کمک به پیشرفت جزیره تلاش کرده اند. به هر ورود دنیای دیجیتال به جزیره گام بزرگی برای پیشرفت جزیره بود ! مخصوصا زمانی که باعث شد تا پس از 8 سال رهبر جزیره به آرزویش برسد و مجددا اوشین را ببیند!


شما می توانید در ادامه نام افراد برتر را بخوانید...


خوش قول ترین چهره


آل


بدقول ترین چهره


شاهین


برترین موزیک ویدئو


زیادی ( باران)
ای جونم (سامی بیگی)

سال بدون باران (سلنا گومز)


بامزه ترین چهره


ماوراء



ادامه مطلب ...