جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

عاشق ترین دنیا

به نام خداوند بخشنده و مهربان


« سال مهارت های رفتاری »



دلم هوای نوشتن دارد . نوشتن از تو ، نوشتن از بهترین بهانه زندگی ام . می توانیم عاشق ترین دنیا باشیم. زیر باران پاییزی قدم بزنیم و شب های تنهایی را به فراموشی بسپاریم. آواز بخوانیم و شعر با هم بودن را زمزمه کنیم. حتی ابر ها هم برای حضور ما اشک بریزند.


می توانی دیگر فرشته نباشی ! گاهی باید انسان بودن را تجربه کنی . عشق های زمینی . رویای ما ! رویای به هم پیوستن ما. می توانیم انسان باشیم. درست است که انسان جایزالخطاست ولی ما می توانیم جایزالخطا نباشیم. با هم بخندیم ، به دریا بخندیم ، به آسمان ، به زمین ، به شب و روز اصلا به هر چیزی که می شود خندید.


شاید بهتر باشد اندکی با هم نرمش کنیم . نرمشی قهرمانانه در تاریک ترین ساعات شب . اکنون زمان آن رسیده که در چشمان تو خیره شوم و حقیقت را بگویم . حقیقت همیشه شنیدن دارد. « یک دست صدا ندارد » . می توانیم با هم چند دست شویم . دستانی در دستان هم که لطافت و عشق را به ارمغان بیاورند. ما می خواهیم پس می توانیم. می توانیم یک روح در دو بدن باشیم. می توانیم غم های همدیگر را به شادی مبدل کنیم .


چه شیرین است زمانی که همه بگویند : این دو عاشق را ببینید. این ها رو از کجا آوردید . قطعا اولین جوابی که به ذهنشان می رسد لپ لپ است چون ما می خواهیم عاشقان اسطوره ای داستان ها باشیم. در شب های خوش آواز تابستان در زیر آسمان خدا دست در دست هم رو به آسمان باشیم و ستارگان ما را نگاه کنند و عده ای از آن ها برای ما چشمک بزنند. دب اکبر به دب اصغر بگوید : پسرم به این دو نفر نگاه کن ! پسرم این ها عاشق ترین های روی زمین هستند.


برف به قدرت ما خواهد بارید . برای ما می بارد تا با گرمای عشق ما زور ازمایی کند ، اما برف ها نیز نمی دانند که گرمای عشق ما هرگز خاموش نخواهد شد. گرمایی به وسعت خورشید ، خورشیدی بزرگ تر از خورشید ما ! شاید در منظومه ای دیگر ! شاید در کهکشانی دیگر !


در انتظار لبخند تو می نشینم و در چشم هایت خیره می شوم تا قدرت جذب را در آن ببینم. « چشمان تو ارتش هیتلر هستند و دل من لهستان بی دفاع »  . دوستت دارم به اندازه تک تک سلول های زنده جهان هستی . برای تو می نویسم و در انتظار روزی خواهم نشست که با یکدیگر بر روی ابر ها قدم بزنیم و برای ابر ها افتخار آفرینی کنیم. ابر ها به این که دو عاشق بر روی آن ها قدم بزنند افتخار می کنند . آن ها به عشق ما افتخار می کنند .


هیرو قائم مقام رهبر جزیره شد

به نام خداوند بخشنده و مهربان


« سال مهارت های رفتاری »


روز گذشته جزیره برف فیلم روز پر التهابی را گذراند . روزی خوب که بر اضطراب های چند روز اخیر رهبرش سایه افکند. برادران جزیره یکی پس از دیگری راهی دانشگاه شدند. در این میان خبری در واپسین لحظات شب ، جزیره را منفجر کرد.


ماوراء طی حکمی هیرو را به قائم مقامی رهبری جزیره منصوب کرد.




به گزارش موج نارنجی :


قائم مقامی رهبری جزیره سال هاست که بین دو چهره جنجالی جا به جا می شود. جغد پیر نخستین قائم مقام رهبری جزیره بود. پس از سال 88 و جدایی چغد پیر و ماوراء ، این دکی ژانگولر بود که توانست به مدت 4 سال این پست را در اختیار بگیرد تا اینکه مردی ظاهر شد که آرمان های جزیره را می شناخت. او مراحل رهبری را کنسول به کنسول طی کرده بود. او نیز پتانسیلی برای رهبر شدن داشت. او نیز مانند عمویش (رهبر جزیره) هیچ گاه به شرکت سونی خیانت نکرد.


او مدارج ترقی را از سگا و پلی استیشن شروع کرد. هیرو هیچ گاه به سراغ XBOX و امثالهم نرفت . او همچنان با یک پلی استیشن در میدان نبرد حضور دارد. او نیز مانند ماوراء فیلم دیدن را از سینمای ایران آغاز کرد و نیم نگاهی به فیلم های ترسناک داشت. او تقریبا یکی از بهترین گزینه ها برای قائم مقامی رهبری جزیره بود.


حکم کامل رهبر جزیره به شرح زیر است


به نام خداوند بخشنده و مهربان


جناب هیرو دامت توفیقاته


اکنون که جناب دکی ژانگولر در سنگر دیگری مشغول به خدمت شده اند، ضمن تشکر از ایشان که در سالهای طولانی بار سنگین مسئولیت را بر دوش داشته و خدمات کم نظیر خود را شجاعانه و همراه با بردباری و حکمت به انجام رسانیده اند، جنابعالی را به سمت قائم مقام خود در سرتاسر جزیره منصوب می کنم.

امیدوارم در این راه تلاش خود را به کار گیرید  و  توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.


ماوراء رهبر جزیره

26 شهریور 1392



همچنین رهبر جزیره ، ژانگولر را که قائم مقام پیشین بود ، طی حکمی به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت جزیره منصوب کرد.


به نام خداوند بخشنده و مهربان


جناب آقای دکی ژانگولر دامت تأییداته


با توجه به تلاش با ارزش چهار ساله جنابعالی در مسئولیت خطیر قائم مقام رهبری جزیره  و تجارب فراوانی که در این مورد اندوخته اید، شما را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت جزیره منصوب می نمایم.
توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.


ماوراء رهبر جزیره

26 شهریور 1392



به نظر شما این تغییرات ایا در نهایت به سود جزیره تمام خواهد شد ؟؟ لطفا نظرات خود را بیان کنید

شیر ها هرگز نمی هراسند

به نام خداوند بخشنده و مهربان


« سال مهارت های رفتاری »


با دل هایی خسته و پریشان نفس هایم را حبس می کنم. این خود من هستم که به دنبال مسیر می روم . حتی روح من دیگر یارای همراهی را ندارد. سکوت شب های نمناک همراه با ابر هایی مه آلود ! چه مه هایی ! آن ها حتی توان پر کردن تاریکی روح مرا هم ندارند. مه ؟ کدام مه ؟ آیا می توان تدبیری اندیشید ؟


می خواهم در مسیر باشم در مسیری که همه هستند. همه امیدوار هستند اما من می دانم که نسل ما حتی اجازه عاشق شدن را هم ندارد. شب های گرمی که روح سردم به سختی پذیرای آن هاست. چه دلباختگانی که خفتند اما هرگز نهراسیدند. حتی فرشته مرگ هم این روز بی کار شده است . همه دل ها مرده اند. خوشی در پشت ابر ها تخمه می شکند و منتظر معجزه ایست تا آفتاب زندگی بر آید. 



شب هایم را با یاد تو سپری می کنم و می دانم که آرامبخش زندگی من هستی . چه شب هایی که بیهوده صبح می شوند و من در فراغش همچون جن خسته دل تنها در گوشه ای می نشینم و به خوبی می دانم که خدا اجازه ورودم را به زندگی آدمیان امضا نکرده ! پس تنها می مانم . تنها تر از همیشه و در انتظار آنم که ابر ها رخت بربندند و من خوشحال و با نیشی باز به استقبال یار بروم.


ترس ؟ کدام ترس ؟ وقتی کابوس هایت رویت می خوابند دیگر چه ترسی به خود راه دهم ؟؟ وقتی حتی در خواب هم مجبورم از او محافظت کنم ، دیگر ترس را مجالی نیست. من شیر نیستم اما می خواهم منش شیر بودن را دنبال کنم. شیر خفته در جنگل نیز برای ادامه راه کم است. باید شیر بیدار باشم. شیر نیستم اما به خوبی می دانم که شیر ها هرگز نمی هراسند.

شوریده خندان


به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


شخصیت جالب و پیچیده ای دارد. خودش به خوبی می داند که چه چیزی حفره های درونش را پر می کند. شاید اندکی ریش در شب عروسی یک جغد یا کرواتی در خطر آفرین ترین عروسی ! تمرکزش نهفته در ماجراست . به خوبی می داند چه زمان چه تمرکزی را از خود بروز دهد.


دانشمندان هنوز از ویژگی های شخصیتی اش آگاه نشده اند. انان معتقدند شوریده در شخصیت خود اورانیوم غنی شده دارد. شوریده ابتدا سوژه را می یابد وسپس با تمرکز حول محور سوژه شرارت می کند. شوریده به خودی خود تمرکز ندارد اما اگر کاری پیش آید که شوریده را خوش آید ، تمرکزش خود به خود به جوش آید.


اگر جو بر این حاکم باشد که بال مگس ها را بکنیم و به هندوستان ارسال کنیم ، شوریده خود نیز بر این جو حاکم است. اگر شطرنجی در کار باشد شوریده در شطرنج نهفته است. شوریده جگواری خفته است که بیداری نهان دارد. شوریده سنگدان دارد. او پتانسیل رفتن به ورزشگاه دارد. اگر جمع بر وفق مراد باشد ، شوریده خود مراد است .


شوریده ناراحتی خندان است . می خنداند بی آنکه بدانی درونش چقدر گریان است . شب های لاله گون شوریده برقرار باشد و شوریده مجلس آرای میدان باشد و برادران هر لحظه خندان باشند و شوریده مرحم دل ها شود اگر شوریده باشد و ما هم در کنارش باشیم.


ریش های شوریده گاه و بی گاه فراز و فرودی بر صورتش دارند . شوریده از جزیره گریزان است بی آنکه بداند جزیره آمدنش را ثانیه شماری می کند. شوریده می خندد و نمی داند جزیره بی او نمی تواند بخندد. شوریده مایکل باز است. پتانسیل درونی شوریده این قابلیت را دارد که آخوندی رقصان باشد .


خرم باشی و شاد ای شوریده آزاد ! سر فراز باشی و سر بلند و در امید روزی خواهم نشست که برخیزم و در عروسی تو دستی بالا بزنم و کمری تکان دهم و به اصطلاح امروزی ها اندکی قر شتری بیایم و بخندم و با خود بگویم برادرم داماد شده است . آری شاد باشم و در عروسی تو آزاد باشم و خندان . شاید این بار با قلبی سالم بدون ترس از تپش و تنگی نفس تو را خواهم دید که سوار بر اسب سفید دختر آرزو هایت را با خود خواهی برد.        ان شاء الله

برترین های مرداد 92


به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»



پیش گفتار:

این ماه به دلیل سفر بودن اینجانب ، اهالی بیشتری فرصت کسب کردند تا به ترین های جزیره اضافه شوند...

از ماه شهریور ، نحوه اعلام برترین ها تفاوت پیدا می کند و گزینه هایی به آن اضافه می شود و برخی معیار ها اعلام می شود.


خوش قول ترین چهره


قهوه چی


بدقول ترین چهره


شاهین


برترین موزیک ویدئو


اینا ( 10 min )


بامزه ترین چهره


تی ان تی



ادامه مطلب ...

جایز الخطا ها

به نام خداوند بخشنده و مهربان


« سال مهارت های رفتاری »


بوی خرمالو فضای حیاط را معطر کرده است . افراد یکی پس از دیگری به ناهار فراخوانده می شوند. حاج آقا ، پدر خانواده تک تک مهمان ها و فرزندانش را صدا می کند :

- دکی ژانگولر نماز های قضاتو بخون و بیا غذاتو بخور ، اقلیدس اون کتاب هری پاتر رو بگذار کنار و بیا غذاتو بخور ، جغد پیر از اون قفس مرغ ها بیا بیرون ، ماوراء این س*ک*س*ی بازی ها رو تموم کن و بیا غذا بخور ، مارکوپولو اون ضبط رو خاموش کن بیا پایین ، خطر اون توپ رو بگذار کنار و دستاتو بشور بیا ناهار بخور ، فردا و شوریده بحث رو تموم کنید و بیایید غذا بخورید.


سکوت خاصی بر خانه حاکم است که ناگهان فردا در پاسخ به حاج آقا سکوت را می شکند. 

ادامه مطلب ...