جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

اسم مستعار2

ای اقلیدس به آنان که اسم مستعار ندارند بگو تا 1 تیر فرصت دارند اسم مستعارشان را اس ام اس کنند .

این اسم ها شامل اسم آدم نمی تواند باشد و فقط باید اسمی غیر از اسم آدم باشد یا مانند تو اسم تاریخی و قدیمی یا دانشمند و... را انتخاب کند


http://www.tzafonet.org.il/kehil/arabcomp/Quadr-%20main/2.jpg

اقوام درجه چندم

سلام در قسمت قبلی نظرات من درباره نزدیک ترین عزیزانم بود اما امروز می خواهم نظرم درباره نزدیکان درجه 2 و 3 و4 را برای شما بگویم

کلی می خندید

د. قاسم               نصیحت

د. آرش                 مشت

د. باسم               نامردی

سردار                  گنده گوز( خیلی ببخشید خواستم جمله بی ادبی ننویسم ولی چیز دیگه ای به نظرم نمی رسه اگر کلمه ای جای این پیدا کردید در قسمت نظرات درج کنید)

ستاره                 فیس

سوره                  معرفت

سوسن              بهترین دختر دایی

فاطمه                دوران کودکی

زهرا                  جلف

معصومه             کوچولو

طاهره               فیس محض

معصومه            وفا

بهاره                 خواهر سیندرلا

علی اکبر          گلوله بی ادبی

ز. رباب             سیاست کثیف

ز. هدیه           سیاست کثیف

ز.شهناز           سیاست نیمه کثیف

ننه                 دستشویی

زینب              خوش خنده

علیرضا             با نمک

هلیا                 بازی

http://i2.tinypic.com/44hhwya.jpg

افراد فوق مرا یاد کلمات مقابل نام آن ها می اندازد

هفته بعد نوبت به دوستان است


وبلاگ تفریحی ما

سلام به دوستان عزیز

این یک وبلاگ کاملا شخصی است و اگر دنبال سرگرمی هستید به وبلاگ زیر بروید

جزیره برف فیلم

فردا می آییم

اهالی جزیره خود را برای معرفی یکی دیگر از افراد احتمالی قبیله آماده کنند

ما هر یکشنبه و پنجشبه یک نفر را معرفی می کنیم و در روز های جمعه تیکه کلام های افراد را بررسی می کنیم

امتحان فتوشاپ

   امروز امتحان فتوشاپ داشتم و از ۵۰ سوالی که آمده بود ۴۰ سوال اول را به طور اطمینان درست تست زدم حتی احتمال کسب نمره ۲۰ را هم پیش بینی می کنم اما بالای ۱۷ می شوم چون حتی اگر ۱۰ تای دیگر هم اشتباه زده باشم که این طور نیست باز هم بالای ۱۷ می شوم اقلیدس در محاسبه کردن این گونه نمرات وارده!


http://upload.iranblog.com/1/1213460340.jpg

جزیره On Line

ای چهار مردان تهران که از وبلاگ توت فرنگی دیدن می کنید بدانید و آگاه باشید که:

من سه تا وبلاگ اصلی دارم و چند تا هم فرعی شما از وبلاگ آنلاین بیشتر دیدن کنید چون که اون وبلاگ مربوط به جزیره است و این وبلاگ مربوط به قبیله و مدیریت جزیره و وبلاگ اولی که ساختم یک وبلاگ خبری برای تمام افراد است ولی دو وبلاگ دیگر مربوط به خود جزیره برف فیلم بقیه وبلاگ ها هم که فرعی اند چند وقت یک بار به روز می شوند که در وبلاگ زیر خبر آن ها هم نیز درج می شود

جزیره آنلاین


کشور من

دیروز موقع دیدن بازی ایران و چین به این فکر می کردم که اگر صاحب یک کشور بودم هر روز سرود ملی،پرچم و نام کشورم را عوض می کردم !

آخه من اهل نو آوری و شکوفایی ام به همین خاطر اول سال گفتم : آقا اسم این سال رو بذاره سال نو آوری و شکوفایی 2

راستی کسانی که نظر می ذارن به قسمت نظر ها برن و پاسخ مارا بخونند