جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

برترین های مهر 92


به نام خداوند بخشنده و مهربان


« سال مهارت های رفتاری »


این ماه هم همانند ماه های گذشته ، برترین ها معرفی شدند. این اتفاق در حالی افتاد که ماوراء دچار تحولات احساسی شدید شده و همچنین نحوه معرفی نیز فرق کرده است.


لیست بهترین ها در ادامه مطلب می باشد

 

ادامه مطلب ...

روانشانس روانی 2

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

علم و فرهنگ نزدیک است

به نام خداوند بخشنده و مهربان


« سال مهارت های رفتاری »





لطفا ابتدا متن زیر را بخوانید و سپس در نظر سنجی سمت چپ شرکت کنید.


چند ماه پیش که ساخت کلیپ ماوراء یک دانشجو است 2 را تمام کردم در انتهای آن وعده دادم که سری سوم آن را در شرایطی خواهم ساخت که دانشجوی دانشگاه علم و فرهنگ تهران شده ام . دو ماه بعد نتایج کنکور آمد و من قبول نشده بودم . خودم می دانستم که کنکور را خوب داده ام ، اما قبول نشده بودم. مدتی گذشت و هر بار که به آن کلیپ نگاه می کردم با حسرت آخرش را می دیدم. البته وعده من در آن کلیپ ، قبولی در سال آینده بود ...

 

 

ادامه مطلب ...

سورس کدهای اقلیدس


به نام خداوند بخشنده و مهربان


« سال مهارت های رفتاری »



هسته هایی شکافته شدند که در پی آن راز هایی از واکنش های زمین فاش شدند. گالیله کشف کرد که زمین گرد است ، نیوتون کشف کرد که زمین جاذبه دارد ، ماوراء کشف کرد که زمین خسته است ولی هیچ گاه کسی کشف نکرد که اقلیدسی که خاطرات دیشب را فراموش کرده است ، چگونه معادلات را با خود سال ها نگهداری می کند ؟!! .

 

ادامه مطلب ...

زندگی خسته به نظر می رسد

به نام خداوند بخشنده و مهربان


« سال مهارت های رفتاری »


وقتی که این متن رو کامل خوندید بگید که کدوم یک از خسته به نظر می رسد ها قشنگتر بود


برخیز ای مسلمان که دیگر مسلمانی تو خسته به نظر می رسد.

نگو که دیگر مجالی برای انسانیت نیست ! نگو که انسانیت خسته به نظر می رسد.

بطری آب را در دست می گیرم و جرعه ای می نوشم که به خیالم شراب انگور است و با آسپرینی برایت خود کشی می کنم و متکایم را به هوای تو به آغوش می کشم و در چشمان ترمیناتور تو خیره می شوم به امید روزی که تو پری باشی و من دریا و در من شنا کنی  ، اما هیچ گاه ندانی که دریای تو خسته به نظر می رسد .

آن گل یاس که می گفتم تویی و آن دنیای احساس تویی ! اصلا تو همان فرشته کهکشانی ! فرشته ها خسته نیستند اما کهکشان ها خسته به نظر می رسند .

می خواهم بازی کنم ! اصلا بازی بازی کنم مگر چه اشکالی دارد ؟ بازی که دیگر خسته به نظر نمی رسد ! نگو جایی برای بازی های ما نمانده نگو که ایکس جای سگای ما را گرفته مگو که رایانه ها بر گرگم به هوا و خاله بازی ما غلبه کرده اند. نگو چون گریه ام می گیرد . اشک هایم می آیند و خسته به نظر می رسند.

انسان باش و انسانیتت را فدای نفست نکن زیرا ، نفس تو همیشه خسته به نظر می رسد.


هرگز مرا فراموش نکن ، درست است که خسته ام اما ، بدون تو خسته تر به نظر می رسم .

هرگز جایزه ات را قبل از خطا درخواست مکن ، خطاهای ما نیز خسته به نظر می رسند .

هرگز به گفتگوی اوباما و روحانی دل نبند ، امریکا اکنون خسته به نظر می رسد .

هرگز سعی نکن که قهرمان شوی ، قهرمان های ما خسته به نظر می رسند .


شب بخواب و صبح گریه کن و شب بخواب صبح خنده کن ! که چه شود . مگر نمی دانی که صورتت خسته به نظر می رسد ؟

او که می گفت دنیای من تویی و کل معمای من تویی کجاست ؟ آیا او هم خسته به نظر می رسد ؟

ان که دنیایت بود و سر و معمایت بود کجاست ؟ آیا دنیای تو خسته به نظر می رسد ؟
آن که گفتند قسمت توست ، کجاست ؟ قسمت آخر سریال هم تمام شد و او آن قدر خسته بود که نیامد بگوید که خسته به نظر می رسد .


ماه رمضان را به یاد داری  ؟ آن ماه آسمانی ! آن شب های عزیز! آن سفره های افطار ! چرا نمی ایی که با تو افطار کنم ؟ بیا ای مهربان تا با هم باشیم و با هم بخوانیم و به مهمانی خدا برویم و خدا با لبخند بگوید : « عزیزان من ! چرا خسته به نظر می رسید ؟ »

ماه محرم را به یاد داری ؟ آن دسته ها و روضه ها ! ان افرادی که از این ماه سود می برند و آن افرادی که در این ماه به خدا نزدیک می شوند. این ماه آن قدر عزیز است که تا صبح عزاداری می کنیم و هیچ گاه خسته به نظر نمی رسیم .
عید نوروز چه طور ؟ تو را در آغوش کشم و اولین کسی باشی که سال جدید را به او تبریک بگویم و با هم یکصدا بگوییم : پارسال چقدر  خسته به نظر می رسید !


گاهی دیر می شود و آدم ها خسته به نظر می رسند . همیشه نه را توشه راهت مکن !
گاهی عاشق باش ! عشق ها نیمه تمام به نظر می رسند .
گاهی دوس داشته باش تا بتوانم از تو بپرسم دوس داری ؟ و تو بگویی دوس داشتن ها خسته به نظر می رسند
گاهی جایزالخطا باش ! چه اشکالی دارد ؟ جایزه ات را می گیری ! گرچه جایزه ها هم خسته به نظر می رسند !
گاهی مشتت را گره کن تا دوس نداشته هایت را دوس داشته باشی و بدان که مشت هایت خسته به نظر می رسند ...
گاهی با من باش تا بخندیم ، گریه کنیم ، عاشق شویم ، خطا کنیم و جایزه بگیریم ، زندگی کنیم ، محبت ، صفا ، صمیمت، دیزی ، آب هنداونه و نشاط ...


من برای تو تا آخرین نفس جنگیدم اما ، آری زندگی خسته به نظر می رسد.

برترین های شهریور 92


به نام خداوند بخشنده و مهربان


« سال مهارت های رفتاری »


این ماه هم همانند ماه های گذشته ، برترین ها معرفی شدند. این اتفاق در حالی افتاد که ماوراء دچار تحولات احساسی شدید شده و همچنین نحوه معرفی نیز فرق کرده است.


لیست بهترین ها در ادامه مطلب می باشد

 

ادامه مطلب ...