جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

اقلیدس تاریخ را تکرار کرد

به نام خداوند بخشنده و مهربان


به گزارش موج نارنجی سال گذشته در چنین روزهایی بود که رهبر جزیره به همراه اقلدیس برای مشاهده از مکان میزبانی جزیره به منزل حاج خانم سفر کردند. اقلیدس دومین نفری بود که مکان جزیره را تایید کرد. اکنون بعد از گذشت یک سال بار دیگر اهالی دیگری قصد میزبانی جزیره را دارند. البته دیگر شهر ها برای میزبان جزیره اعلام آمادگی کرده بودند. رهبر جزیره نیز یکی از این مکان ها را برگزید و امسال نیز اقلیدس به جزیره آمد تا دومین نفری باشد که جزیره جدید را فتح می کند. نکته جالب تر اینجاست که دکی نیز قرار است به زودی به جزیره بیاید تا مانند پارسال نفر سوم باشد.


اگر بخواهیم تاریخ را مجددا تکرار کنیم باید مارکو به همراه نیترو و هیرو به عنوان نفر چهارم باشند. لیبرال و شوریده نیز با فلاکس ( فلاسک ) چای به جزیره بیایند و پرچم لیبرالی بر قامت بلند جزیره بزنند و عازم شمال شوند تا با هم پیمانان خود دومین اجلاس سران عدم تجرد را برگذار نمایند.



زندگی جریان دارد

به نام خداوند بخشنده و مهربان


ثانیه ها همچنان با تمام سرعت می دوند ، اما من در مرداب زندگی پیاده روی می کنم. هر قدمی که از قدم بر می دارم یک وجب در مرداب فرو می روم. آیا من نمی دانم نباید در مرداب دست و پا زد؟

چرا می دانم ! اما هر کسی که در مرداب گیر می کند با وجود این که می داند نباید دست و پا بزند ، این کار را می کند. تنها عده اندکی هستند که در حادثه خونسردی خود را حفظ می کنند.

بله خونسردی ! قطعا یکی از راه های فرار از مرداب صبر و خونسردی است. نباید از مرداب ترسید ، باید ان را به عنوان یک چالش برای رسیدن به زندگی دانست. ترس درد بدی است و بدتر از آن پا پس کشیدن است.



ادامه مطلب ...