جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

بیانیه جغد پیر

بسم الله الرحمن الرحیم


   «و لنبلونکم بشئ من الخوف و الجوع و نقص من الاموال و الانفس و الثمرات و بشر الصابرین»

   جناب آقای توت فرنگی یخی سلام علیکم؛

    از شنیدن بیانات حضرتعالی بسیار متأثر شدم، بطوریکه بلافاصله یک دوش گرفتم و دو رکعت نماز خواندم و تا صبح نخوابیدم و از طرفی به خود بالیدم که ایران عزیز فرزندان برومندی چون شما دارد که حافظ آزادی و امنیت این مرز و بوم هستید ، پس از شنیدن خبر بازداشت خانگی شما مراتب اعتراض شدید خود را به گوش مسئولین رسانیده و با تمام نیروی خود در جهت بازگشت به وضعیت عادی تلاش کردم . اینجانب در طی نامه های مکرری به مسئولین و مقامات ذیربط مراتب اعتراض شدید خود را به تخلف در وعده های داده شده اعلام داشته ام. اما متأسفانه گوش شنوا وجود ندارد و گویی مسئولین همه سر خود را زیر برف کرده اند تا صدای آزادی خواهی و آزادی طلبی را نشنوند.

     بنده از همین جا به تمامی دشمنان آزادی و عقلانیت هشدار میدهم که این گونه رفتار ها جامعه را به سمت دیکتاتوری پیش می برد و ما زیر بار اینگونه رفتارهای بیشرمانه نخواهیم رفت . بنده حمایت خود را از دوست و یار قدیمی و برادر گرامی ام جناب آقای توت فرنگی  یخی ابراز می دارم و اقدامات برخی عوامل فریب خورده را محکوم می کنم.

آن کسانی که در صدد ایجاد محدودیت برای جزیره و اهالی آن می باشند در هر لباسی که هستند باید در چارچوب قانون عمل کرده پای از گلیم خویش دراز تر ننمایند و الا بنده شخصاً وارد عمل خواهم شد و جواب خود فروختگان را خواهم داد.

      در مورد افرادیکه در لباس فامیل از پشت به نظام مقدس جزیره خنجر می زنند باید بدانند که ما یک لحظه هم با آنها کنار نخواهیم آمد. (تکبیر)

       از طرفی بنده به پدر حضرتعالی علاقه مندم ولی متأسفم که به ایشان اطلاعات غلط داده اند و ایشان قضاوت منصفانه ای در قبال شما و بنده و خیلی دیگر از آزادی خواهان نداشته اند.

       حضرتعالی درچند فراز از نامه تان به اینجانب لطف  عنایت داشته اید و بنده را مورد تفقد خویش قرار داده اید بنده به نوبه ی خودم شرمسارم که در موقعیت فعلی کار بیشتری از دست بنده بر نمی آید، اما در تبعید هم به فکر شما هستم و حتماً برای مناسبات مختلف برنامه هایی را تدارک دیده ایم که از همین سایت به اطلاع عموم طرفداران خواهد رسید.

         در آخر از تمامی کسانی که در این حرکت نارنجی با قدم یا قلم خود تلاش و مجاهدت کرده اند صمیمانه تشکر و سپاسگذاری کرده و دست تک تک آنها را می بوسم.

و السلام علی من اتبع الهدی

۱۳۸۸/۵/۲ جغد پیر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد