جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

باگ های قبیله

به نام خداوند بخشنده مهربان


اگ همان اشکلات نرم افزار است که هنگام استفاده از آن رخ می دهد



باگ های قبیله


کاربران زیاد پس از تهیه نسخه اورژینال اهالی جزیره ، لیستی بالا بلند از باگ های آن ها برای ما فرستاده اند که در زیر به اکثر باگ ها اشاره می شود.



فردا

میلاد- تهران: سلام من نسخه اورژینال فردا رو تهیه کردم که با اون کاری رو شروع کنم اما اون همش قول فردا رو می ده و من الان سه ماهه که منتظرم فردا با فردا یک کاری رو شروع کنم اما هر وقت فردا میشه فردا میگه فردا خبرت می کنم و من به انتظار فردا می نشینم تا فردا خبرم کنه که آیا فردا حاضره از فردا کارمونو شروع کنیم یا نه بازم فردا مشخص میشه که فردا کارو به فردای فردا موکول می کنه یا نه همون فردا کارمونو با فردا شروع می کنیم.


پاسخ: شما باید نسخه اورژینال فردا رو فردای اون روزی که تصمیم گرفتید بخریدش ، می خریدید تا این مشکل رو نداشته باشه. البته الان می تونید با قرار دادن کد زیر در قسمت اسکریپت ها فردا را قابل استفاده کنید.

if farda wake up and load Then

emrooz= farda

end if

ادامه مطلب ...