جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

باگ های قبیله

به نام خداوند بخشنده مهربان


اگ همان اشکلات نرم افزار است که هنگام استفاده از آن رخ می دهد



باگ های قبیله


کاربران زیاد پس از تهیه نسخه اورژینال اهالی جزیره ، لیستی بالا بلند از باگ های آن ها برای ما فرستاده اند که در زیر به اکثر باگ ها اشاره می شود.



فردا

میلاد- تهران: سلام من نسخه اورژینال فردا رو تهیه کردم که با اون کاری رو شروع کنم اما اون همش قول فردا رو می ده و من الان سه ماهه که منتظرم فردا با فردا یک کاری رو شروع کنم اما هر وقت فردا میشه فردا میگه فردا خبرت می کنم و من به انتظار فردا می نشینم تا فردا خبرم کنه که آیا فردا حاضره از فردا کارمونو شروع کنیم یا نه بازم فردا مشخص میشه که فردا کارو به فردای فردا موکول می کنه یا نه همون فردا کارمونو با فردا شروع می کنیم.


پاسخ: شما باید نسخه اورژینال فردا رو فردای اون روزی که تصمیم گرفتید بخریدش ، می خریدید تا این مشکل رو نداشته باشه. البته الان می تونید با قرار دادن کد زیر در قسمت اسکریپت ها فردا را قابل استفاده کنید.

if farda wake up and load Then

emrooz= farda

end if

اقلیدس

شیما - کرج: من نمی دونم چرا گاهی اوقات وقتی اقلیدس مشغول محاسبه و فکر کردن میشه نمیشه اونو صدا کرد و اصلا متوجه صدای اطراف نمیشه. من نسخه اورژینال رو دارم و من اصلا اقلیدس رو تهیه کردم که باهاش بحث منطقی بکنم و میزان منطقی بودن حرفامو برام حساب کنه اما این اشکال باعث میشه نتونم به مقصودم برسم

پاسخ: بله گفته شما صحیح است. ما از سه نسخه قبل متوجه این باگ بودیم و متخصصین خود را به کار گرفتیم تا این مشکل را حل کنند اما آن ها می گویند: اجرای اسکریپت مربوطه بر روی اقلیدس با خطا مواجه می شود.

توصیه ما : زمانی که می خواهید با اقلیدس صحبت کنید، مقداری پنیر و خیار خرد کنید و بر سر سفره بگذارید. اقلیدس هنگام انرژی گرفتن از خیار و پنیر ، بهتر به حرف شما گوش می دهد.



خطر

السکاندر - واشنگتن :من نسخه اورژینال خطر را تهیه نموده ام و گمان می کردم که خطر تمامی کار هایم را در اداره ها پیش ببرد اما ایشان گاهی اوقات با مسئولین اداره بگو مگو می کند و این کمکی به پیشرفت کار نمی کند.


پاسخ: این مربوط به باگ نرم افزاری نمی باشد. شما باید به قسمت تنظیمات برید و در آنجا گزینه "گرفتن حال افراد در صورت پر رویی" را  غیر فعال کنید.



شوریده

مسعود- کردستان: آیا حرکات جدید شوریده یک باگ است؟ مثلا او 8 با ما تماس می گیرد و قول 40 دقیقه بعد را می دهد اما 30 دقیقه بعد حاضر می شود.


پاسخ: نه این ها باگ نیست ، شوریده به سمت تغییر پیش می رود. البته این امر اگر در نسخه های قبلی اتفاق می افتد دقیقا یک باگ خفن بود اما اکنون این باگ رفته رفته به ویژگی اصلی شوریده تبدیل می شود.


جغد پیر

ساموئل- منچستر: من نسخه جدید جغد پیر رو خریدم اما در این نسخه  کار و مبانی جغد پیر تند تند عوض می شود و کاربران باید برای آپدیت نرم افزار هر هفته به اینترنت مراجعه کنند.


پاسخ : این تغییرات برای ثبات کامل است. شما میتوانید هر روز آپدیت نکنید و سرویس پک های آن را تهیه کنید.


اقلیدس

علی- تهران: سلام من یک نسخه اورژینال اقلیدس رو خریدم اما ایشون گردن ایشون بعد از چند محاسبه پیشرفته دچار مشکل شده است.


پاسخ: شما باید ماژول ماساژور خطر را از اینترنت دانلود کنید و بر روی اقلیدس نصب کنید.


دکی

فاطمه- مشهد: سلام من نسخه اورژینال دکی رو خریدم. می خواستم ببینم آیا میشه کاری کرد که دکی به IMDB نره؟


پاسخ: بله شما باید به تنظیمات برید و تیک IMDB رو بردارید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد