جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

گرگ های شکارچی

به نام خالق هستی


« سال خوش صحبتی و استقلال مالی »



بر می خیزد و کتری را لبریز از آب می کند تا جایی که سرریز جوشیدنش شود . این بار دیگر بهانه نمی گیرد. دیگر از تنهایی و سکوت شبانه دلگیر نیست و تنهایی را بخشی از زندگی خویش می داند . گرگ ها باید شکارچی باشند و غیر از این گرگ بودنشان ارزش ندارد . اما او شکارچی نشده است ، هنوز خیلی جوان است و راه زیادی در پیش دارد با آن که زمان ، بلند ترین راه ها را کوتاه می کند و طولی نمی کشد که زمان به پایان می رسد بی آنکه راه طی شده باشد.


او کمتر از 3 ماه فرصت دارد برای رسیدن به اولین هدف ! او دیگر خسته نیست و با همین داشته هایش نهایت لذت را می برد . سعی می کند که غمگین نشود . او از تنهایی اش لذت می برد اما می داند که گرگ ها با هم خطرناک تر و مقتدر تر هستند.


زندگی قشنگ تر از آن است که بخواهیم با غم آن را دگرگون کنیم اما نباید فراموش کرد که خشن ترین گرگ های زمانه نیز گاهی اشک می ریزند و درون خود را خالی می کنند. آینده و گذشته کاری جز دگرگون کردن مسیر زندگی ندارند و ما ناگزیر هستیم تا این دگرگونی را در مسیرش قرار دهیم . ماهی ها گاهی مسیر را خلاف جهت رودخانه شنا می کنند تا شاید با این روش بدن سازی کنند اما آیا همه آن ها آرنولد می شوند ؟ باید قبل از تغییر مسیر همه جوانب را بسنجند ، شدت آب و دمای آب تاثیر مهمی در عملکرد آنان دارد. می گویند ما ماهی نیستیم اما شناگران خوبی هستیم گرچه آب قطع است !


به این می اندیشم که چای با شکلات خوشمزه تر است یا با قند اما نباید فراموش کرد که امسال برای دانه های قهوه است . از آینده می ترسم ، از خاطرات تلخی که در انتظار من است می ترسم . گرچه ترسیدن خوب نیست اما به خوبی می دانم که گرگ ها هم قبل از شکار از چوپان و سگ های شکاری اش می ترسند اما با هدف رسیدن به گوشت شیرین خود را به دل حادثه می زنند. پس ترس من قابل ستایش است و ترس همیشه بد نیست . به امید روز های بهتر تلاش خواهیم کرد تا آینده را بسازیم.


به امید خدا ...

دروس من و مطالعه

به نام خالق هستی


« سال خوش صحبتی و استقلال مالی »



سلام ...


دروس تخصصی نرم افزار     ضریب 5


سیستم عامل


تعداد فصل : 10

فصل های مطالعه شده : تا وسط فصل 6

تسلط من بر این درس : خیلی خوب



ذخیره و بازیابی


تعداد فصل : 9

فصل های مطالعه شده : تا پایان فصل 2

تسلط من بر این درس : عالی



ساختمان داده ها


تعداد فصل : 9

فصل های مطالعه شده : تا پایان فصل 4

تسلط من بر این درس : نسبتا خوب



دروس برنامه سازی   ضریب 4


C و C++


تعداد فصل ها : 18 فصل کتاب جعفر نژاد + 20 فصل کتاب مقصمی

فصل های مطالعه شده : نیم فصل از کتاب جعفر نژاد

تسلط من بر این درس : به شرط تمرین و مطالعه بسیار خوب


مدار های منطقی      ضریب 2


مدار منطقی


تعداد فصل ها : 12 فصل موریس مانو که نمی دونم تا کجاشو بخونم !!!

میزان مطالعه : نیم فصل اول

تسلط من بر این درس : بسیار عالی



زبان انگلیسی    ضریب 1



زبان عمومی


تعداد فصل ها : 18 فصل سخت

میزان مطالعه : قصد مطالعه نداشتم

تسلط من بر این درس : ضعیف



زبان تخصصی


تعداد فصل ها : 3 فصل که بیشترش هم لغت هست

میزان مطالعه: می خواستم بعد از اتمام دروس تخصصی بخونمشون

تسلط من بر این درس : متوسط


ادبیات و معارف   ضریب 1 



ادبیات فارسی


تعداد فصل ها   : 6 فصل

میزان مطالعه : می خواستم بعد از سفر به تهران شروع کنم

تسلط من بر این درس : متوسط روبه ضعیف


اندیشه اسلامی


تعداد فصل ها : 6 فصل

میزان مطالعه : بین خال بودم که بخونم یا نه ؟

تسلط من بر این درس : آیاتشو ضعیفم ولی مفهمومی ها رو بهتر بلدم



ریاضیات   ضریب 3



ریاضی عمومی


ریاضی مهندسی


کلا قصد مطالعشو نداشتم ولی بدم نمیاد یک مبحثشو کار کنم و حداقل 1 یا 2 تا سوالو بزنم