جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

اسم مستعار2

ای اقلیدس به آنان که اسم مستعار ندارند بگو تا 1 تیر فرصت دارند اسم مستعارشان را اس ام اس کنند .

این اسم ها شامل اسم آدم نمی تواند باشد و فقط باید اسمی غیر از اسم آدم باشد یا مانند تو اسم تاریخی و قدیمی یا دانشمند و... را انتخاب کند


http://www.tzafonet.org.il/kehil/arabcomp/Quadr-%20main/2.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
پژمان چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی داری بهت تبریک می گم
به وبلاگ منم یه سر کوچولو بزن منتظرتم
راستی من لینکت کردم اگه دوست داری منو با اسم : گروه iTn لینک کن
ممنون میشم

عزیز آدرس وبلاگت رو نذاشتی

اقلیدس شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 09:21 ق.ظ

ایول!خیلی با این عکس حال کردم!

خواهش می کنم

علیرض جمعه 5 تیر 1388 ساعت 02:31 ق.ظ http://merdasak.blogfa.com/

ببین توت فرنگی جوووون!!!!!!!!
عکس اقلیدس قشنگه ، چشماش که رنگارنگه
فقط از شما یک خواهش دارم
اونم اینکه که :
برگردید به مواضع امام ،
.........برگردید به مواضع امام.

خدا یار و نگه دار شما باشد ،

از لطف شما متشکرم
به مواضع امام هم بر می گردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد