جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

شوریده خندان


به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


شخصیت جالب و پیچیده ای دارد. خودش به خوبی می داند که چه چیزی حفره های درونش را پر می کند. شاید اندکی ریش در شب عروسی یک جغد یا کرواتی در خطر آفرین ترین عروسی ! تمرکزش نهفته در ماجراست . به خوبی می داند چه زمان چه تمرکزی را از خود بروز دهد.


دانشمندان هنوز از ویژگی های شخصیتی اش آگاه نشده اند. انان معتقدند شوریده در شخصیت خود اورانیوم غنی شده دارد. شوریده ابتدا سوژه را می یابد وسپس با تمرکز حول محور سوژه شرارت می کند. شوریده به خودی خود تمرکز ندارد اما اگر کاری پیش آید که شوریده را خوش آید ، تمرکزش خود به خود به جوش آید.


اگر جو بر این حاکم باشد که بال مگس ها را بکنیم و به هندوستان ارسال کنیم ، شوریده خود نیز بر این جو حاکم است. اگر شطرنجی در کار باشد شوریده در شطرنج نهفته است. شوریده جگواری خفته است که بیداری نهان دارد. شوریده سنگدان دارد. او پتانسیل رفتن به ورزشگاه دارد. اگر جمع بر وفق مراد باشد ، شوریده خود مراد است .


شوریده ناراحتی خندان است . می خنداند بی آنکه بدانی درونش چقدر گریان است . شب های لاله گون شوریده برقرار باشد و شوریده مجلس آرای میدان باشد و برادران هر لحظه خندان باشند و شوریده مرحم دل ها شود اگر شوریده باشد و ما هم در کنارش باشیم.


ریش های شوریده گاه و بی گاه فراز و فرودی بر صورتش دارند . شوریده از جزیره گریزان است بی آنکه بداند جزیره آمدنش را ثانیه شماری می کند. شوریده می خندد و نمی داند جزیره بی او نمی تواند بخندد. شوریده مایکل باز است. پتانسیل درونی شوریده این قابلیت را دارد که آخوندی رقصان باشد .


خرم باشی و شاد ای شوریده آزاد ! سر فراز باشی و سر بلند و در امید روزی خواهم نشست که برخیزم و در عروسی تو دستی بالا بزنم و کمری تکان دهم و به اصطلاح امروزی ها اندکی قر شتری بیایم و بخندم و با خود بگویم برادرم داماد شده است . آری شاد باشم و در عروسی تو آزاد باشم و خندان . شاید این بار با قلبی سالم بدون ترس از تپش و تنگی نفس تو را خواهم دید که سوار بر اسب سفید دختر آرزو هایت را با خود خواهی برد.        ان شاء الله

نظرات 1 + ارسال نظر
اقلیدس دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام.
بسیار خوب بود،
ناقلا زدی تو کار نثر مسجع!
خیلی ایده ی خوبیه، البته مناسب همه
ژانرهای متنی نیست، ولی برای این متن
خوبه.
ترکیبات خیلی خوبی داشت.
" آخوند رقصان " بیت الغزل این قصیده بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد