جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

سلام به امتحانات

بافرارسیدن فصل بهار و نزدیک شدن به ماه خرداد بیشترین نگاه ها به امتحانات پایانی است .

انتخابات دهم باعث شده است که امتحانات کمی زود تر آغاز شود - خلاصه باید تنبلی را کنار گذاشت و شروع به درس خواندن کرد در سال پیش امتحانات خرداد را جدی نگرفتم و هفت تجدید آوردم اما در شهریور پنج تای آن ها را پاس کردم و با دو تبصره به سال دوم راه یافتم(من دانش آموز ضعیفی نبودم او این اولین سالی بود که من تجدیدی آورده بودم البته قبل از آن هم دوم دبستان ۱ تجدیدی به دلیل بیماری سرخک آورده بودم اما هیچ گاه معدل من کم تر از ۱۶ و نمره ریاضی من کم تر از ۱۱ نشد در صورتی که سال پیش معدل ۹ و نمره ریاضی صفر در خرداد کسب کردم اما در شهریور ریاضی را ۷ و عربی را ۹ شدم و معدل ۱۲.۵ را کسب کردم).


اما اکنون زمان زیادی باقی نمانده اما سخت کوش درس می خوانم امیدوارم با توجه به بیماری که گرفتم و ۱۰ روز به مدرسه نرفتم بتوانم درس عملی آن ۱۰ روز را بخوانم(فتوشاپ)

اما ضعیف ترین درس من زبان است که اگر این را هم خوب بخوانم و بتوانم قبول شوم امسال هم به مرحله بعد می رسم.

با توجه به برنامه ریزی و درصد یادگیری ذهنی من (توت فرنگی) ُاگر این برنامه عملی شود معدل امسال من بالای ۱۸ می شوم .

تنها سه بار توانسته ام معدل بالای ۱۸ کسب کنم و کسب معدل بالای هجده (چه در طرم اول یا در طرم دوم آرزوی 5 ساله من است )

آن سه بار سال های زیر است:

کلاس اول دبستان که در قم درس خواندم(19.58)

سال چهارم دبستان که در کرمانشاه درس خواندم(18.24)

سال پنجم دبستان که نزد جغد پیر بودم(19.45)


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 18 اردیبهشت 1388 ساعت 07:48 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
شما میتوانید با کار کردن در این سیستم به در آمد بسیار خوبی از این سیستم برسید
اگر باور ندارید میتوانید خودتان امتحان کنید
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
اگر خواهان یک زندگی راحت و با آرامش و پر پولی هستید اگر میخواهید دستتان در جیب خودتان باشد اگر شما هم می خواهید مانند دیگران در رفاه باشید اگر میخواهید به رویاهایتان سریعتر برسید پس چرا این قدر فکر میکنی فکر کردن نداره دیگه میتونی از لینک زیر عضو بشی
http://www.oxinads.com/?a=22810
آیا به دنبال درآمد و حقوق ثابت ماهیانه و مادام العمر هستید؟ آیا فاقد سرمایه لازم جهت آغاز کسب و کار می باشید؟
-->شما با معرفی سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز به سایر سایتها و وبلاگها(عضو گیری نمودن) و عضویت آنها در سیستم از طریق شما، به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها میشود مبلغ 50 ریال از طرف سایت دریافت می نمایید که بدین صورت شما به یک درامد ثابت ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.
--> بعنوان مثال اگر به طور میانگین روزی 10 نفر از طرف شما عضو سیستم شوند و هر کدام از آنها در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشند در یک ماه شما درامدی بالغ بر 23250000ریال معادل دو میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار تومان فقط از طریق زیر مجموعه ها و آن هم در ماه اول بدست خواهید آورد و قطعا در ماههای آینده این مبلغ چندین برابر خواهد شد.
--> توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوببه شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد