جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

امروز ۱۷ مرداد چگونه گذشت

چند روزی است که زدم تو خط کل کل با وبلاگ نویسان و ... نمی دونم کی ناراحت شد و اومد به وبلاگ دوستیابی و شروع به توهین های بی ادبانه کرد من مجبور شدم که آن جا را تعطیل کنم و وبلاگ موج نارنجی را افتتاح کنم اما بعد از چند دقیقه اون جا هم لو رفت و تصمیم گرفتم نظرات را خصوصی ارسال و وبلاگ موج نارنجی رو تغییر آدرس بدم و کلا ایمیل ام را عوض کردم امیدوارم فردا این وبلاگ جدیدم لو نره البته فکر نکنم دیگه لو بره


امروز با مسعود همچنین رفتیم لباس فروشی و یکی از داداشام هم اومد و رفتیم بیرون و یخ گرفتیم شب هم خاله اومد و اندکی یخ آورد

شب برخی از دوستان آمدن و دور هم حکم زدند و من مشغول کار در اینترنت بودم


فعلا بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد