جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

امروز۱۸ مرداد چگونه گذشت

امروز داداش بزرگم به همراه جغد پیر آمدن جزیره خیلی خوش گذشت الان ساعت ۶ صبح است و من دارم توی این وبا می چرخم

امروز مجبور شدم کل اطلاعات کامپیوترمو پارتیشن بندی کنم و پاک کنم و کلی از وبلاگ هایی که کار می کردم آدرسشو یادم رفت

مثلا دختر تنهای شب

کل کل بازار و...


چهار شنبه هم داداش دکی می یاد

این هفته شاید نتونم برم نماز جمعه تهران ولی سری بعد آقای هاشمی میرم


تماس بای

نظرات 1 + ارسال نظر
معین دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 06:09 ق.ظ http://inest.ir

سلام
دوست داری با هم تبادل لینک و لوگو داشته باشیم
برای ارتباط با ما و درج نظر خود به آدرس زیر رفته و پیام خود را برای ما بنویسید
admin.inest.ir/comments.bs?postid=1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد