جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

معرفی افراد قبیله

توی افراد قبیله با اون بیشتر از همه حال می کنم


خوب دیگه خیلی گله


مودبه از جلف بازی خوشش نمی آد اما اهل دله


اون یکی از دو نفر از افرادی است توی قبیله که حرف منطقی رو سرش می شه و به اصطلاح نمی خواد نظرش رو قالب کنه


اون همیشه پایه است و بر خلاف حتی خودم اهل ضد حال زدن نیست و همیشه حس همه کاری رو داره


با وعده صبحانه خیلی حال می کنه حتی اگر ساعت ۵ عصر باشه و صبحانه نخورده باشه ترجیح میده صبحانه بخوره تا ناهار


فوتبالش قویه


گاهی اخم می کنه ابهتش ظاهر می شه


دهن بازوی منو سرویس کرده انقدر بهش مشت زده


البته این عادت خانوادگی ماست به عنوان مثال


من بازوی جغد پیر و جغد پیر بازوی آب طالبی رو سرویس می کنه


از اون طرف گاهی دیده شده که اقلیدس بازوی شوریده رو سرویس کنه


بگذریم دوست داره یک کاری بکنه همش در حال ور رفتن با اشیاست خراب کاری هم می کنه


خدا نکنه شروع کنه به چایی درست کردن


اهل فیلم هم هست و مدتی با هم مشغول به تماشای فیلم های ترسناک می کردیم


باید از تیله بازی های توی کوچه و لپک ساختنش بگم


وای آتیش هایی که توی اون حیاط روشن می کردیم


تا ۱۸ ساعت دیگه هم می آد پیشم

فکر کنم فهمیدید اون کیه

اون دکیه

دکی

http://www.freeimagehosting.net/uploads/2c1ac5a87d.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 12:06 ب.ظ http://sabreayob.blogfa.com

سلام خسته نباشی
من کار دانش خوندم
ممنون لینکم کردی ...منم سر فرصت این کارو میکنم فعلا این کامنت رو از کافی نت میزارم اخه مودمم نصب نمیشه فعلا تا بعدا

الهه دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 12:23 ق.ظ http://sabreayob

سلام
ممنون اره عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد