جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

امروز ۳۱ شهریور

امروز در نت خیلی حال داد آخه اتفاقات جالبی افتاد که برای خودم محفوظ است

عصر زنگ زدم به بابام فکر کرد می گم الان بیا پول بده بهش گفتم فردا بیاید

در این چند روز که اقلیدس این جا بود خیلی خوش گذشت البته بیشتر خرج ها را علی اصغر کرد

مثلا مهمان بود و من نباید بزارم مهمان خرج کند اما خوب با توجه به این که این هفته صاحب یخچال شدم دیگه خیلی خوب شده

اقلیدس خربزهُ خیارُ کوجهُ تخم مرغُ پنیر ُ کره ُ مربا و خیلی چیز دیگه خرید حسابی شرمنده شدیم


اما امروز ۳۱ شهریور عنکبوت نارنجی آمد و ۲۰۰۰ تومان به بنده پول داد و گفت : «برو زولوبیا و بامیه بگیر» بعد گرفتم و همه را خوردیم

بنابراین ناهار ما شد : زولوبیا بامیه و آب یخ

شام هم : نون خشک با خیار گوجه خوردیم

الان هم می خوام برم دوش بگیرم و لباس هایم را عوض کنم و سحری بخورم

احتمالا سحری نون و کره و مربا بخورم با کلی آب یخ بعدش هم می خوابم

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

فردا خیلی کار دارم

باید از ددی خرجی بگیرم

برم مدرسه ببینم امتحانمون کی است

برم خانه شیطان و میلی

باید سری هم به پاساژ قدس بزنم

به عنکبوت هم قول دادم باهم بریم نمایشگاه

تازه باید مجددا کار امروز رو توی نت تکرار کنم

کلی هم باید خرید کنم توی یخچال الان

یک دانه خیار است ( هههههه )

با یخ و آب یخ

کره و مربا

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com


نه به قبلا که غذا داشتیم یخ نداشتیم نه به الان که یخ داریم و غذا ....

البته فردا که خرجی بگیرم کلی حال می کنیم .

دیشب داشت حالم از حرف های جنتی به هم می خورد . می گفت که باید م ی ر ح سین و خ ا ت م ی دستگیر بشن


تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com


تا دیدار مجدد خدانگهدار




نظرات 2 + ارسال نظر
kaboos یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 07:11 ب.ظ

خیلی باهاله...............

اقلیدس دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 12:58 ب.ظ

ای بابا، قابلی نداشت!

به هر حال دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد