جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

خاطرات امروز من یک شهریور

سلام دوستان امروز بابام اومد و نامه را بهش ندادم و با گفت و گوی تمدن ها رای ایشان را زدم

وی اظهار فرمود : بنده نگفته ام که جغد پیر و برادرانت به تو سر نزنند . و تمام بحث هایی که در قبل می کردم به خاطر این بود که احمد هر دفعه با بنده تماس می گرفت و مرا آزرده خاطر می کرد .

آنان برادران تو هستند و من نمی گویم که به تو سر نزنند ولی این گونه که احمد می گوید نشود

امروز من یک نفر را آزردم ولی بعد ازش معذرت خواهی کردم( خصوصی)

فردا میلی می آید

امروز خیلی خوشحالم چون تونستم روزه بگیرم

عنکبوت هم آمد و یک نوشابه با تن ماهی خرید

کلی خرید کردم و فیلم پنجمین خورشید را دیدم الان هم می خوام کمی برم دنبال یاد گرفتن فرونت پیج و ......


شوریده و حجت خطر خیلی وقته که به جزیره نیامده اند


نامه جنجالی من فقط در این پایگاه و پایگاه اصلی جزیره برف فیلم موجود می باشد مهرمون شده


من بیشتر امروز رو خواب بودم


بای

نظرات 1 + ارسال نظر
اقلیدس دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 01:00 ب.ظ

انشالاه که روزه ات رو خدا قبول کنه.

همچنین یو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد