جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

خاطرات دومین روز شهریور

امروز دوم شهریور چه گذشت


صبح :

خوب صبح تا ساعت ۱۴ خواب بودم و صبحی نداشتم بنابراین

ظهر:

ساعت۱۴ عنکبوت زنگ زد و گفت: احمد رفته گفتم نه هنوز خلاصه ساعت ۱۴:۲۹:۳۴ احمد مغازه را بست و در کوچه کلی گشت زد و کلی اطراف را نگاه کرد و بعد از ۶ دقیقه و ۳۹ ثانیه رفت داخل بعد همسر وی نیز در را بست و دو بار در را گشود و داخل کوچه را دید زد و بعد هم رفت داخل پس از ورود ایشان به داخل بیتشان عنکبوت سریع به اقامتگاه بنده امدند و شروع کردند به گفتن کلمات جاهلیت همیشگی!


ساعت ۱۵:۲۳:۴۶ زنگ زدم به شیطان و گفت که می ره منزل خواهر مادرشان

بعد با یک نفر تماس گرفتم که برای جلوگیری از فتنه در این وبلاگ نامی از وی نمی برم بعد از حال و احوال پرسی ماجراهای عجیبی شنیدم و برای جلوگیری از فاش شدن راز های بزرگ آن را نیز درج نمی کنم .

سپس زنگ زدم به خواهر مادر خدا بیامرزم و حال و احوال کردیم


عصر قرار بود که بنده نیز به منزل خواهر مادر شیطان بروم ولی بد قولی کردم و متاسفانه نرفتم !

رفتم فروشگاه سروش راس ساعت ۱۸ و برای وی ۲۸ عدد فیلم خریدم سپس رفتم پاساژ قدس هیچ کدام از بچه ها نبودند !

آموزش فرونت پیج خریدم و با نیشی باز به سمت اقامتگاه به حرکت در آمدم

فیلم های سروش را به وی داده و از وی یک پوستر پورسانت گرفتم سپس به منزل آمدم و آب طالبی زنگ زد با وی صحبت کردم و اذان گفت و با نوشابه روزه ام را باز کردم !!!!!!!!

امروز به چیز های جدیدی دست یافتم مثلا یاد گرفتم بنر بسازم که البته آدرس سایتش را از همان وب گروهی به دست آوردم


شب ماهی خریدم با تخم مرغ و ترشی

و ساعت: ۰۰:۶ سریال اغما شروع شد و من با دیدن آن سریال شروع کردم به خوردن ماهی


الان ۰۱:۴۶:۳۸ است که دارم موزیک وبلاگ جغد پیر را گوش می کنم و این خاطرات را می نویسم


از اقلیدس به خاطر نظراتش تشکر می کنم

لطفا برایم نظر بگذارید در این وبلاگ حتما پاسخ شما را در زیر نظرات می دهم.


تا دیدار مجدد

تماس فرت


نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد ام ال بی کی سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 01:50 ق.ظ http://MLBK.33ir.com

سلام... خسته نباشید... وبلاگ خوبی دارید... من سجاد هستم... اگه با تبادل لینک موافقید من را با نام "سجاد ام ال بی کی" لینک کنید و خبر بدهید تا شما را با چه نامی لینک کنم.... ممنون سجاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد