جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

ماجرای برق های جزیره

در جزیره برف فیلم احترام متقابل حرف اول را می زند

به عنوان مثال برق های جزیره

زمانی که لامپ را روشن می کنم کامپیوتر هم در احترام مقابل به لامپ روشن می شود یا زمانی که لامپ را خاموش می کنم کامپیوتر ریست می شود و جالب تر لامپ کوچک تلوزیون یک بار روشن خاموش می شود !

یک کله گوزن گرفتم و به یاد کلبه وحشت زدم به دیوار

بعضی وقتا می خنده و لاتین حرف می زنه و دستمو گاز می گیره


شب ها هم فیلم اغما رو می بینم دکتر پژوهان


می دونم الان نشستید و رفتید توی نوت بوکتون و دارید لبخند ملیح می زنید مخصوصا اقلیدس !!


اما ناراحت نباشید من الان نیشم بازه



فعلا خوش باشید

بای
نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمن دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام.................
وب خیلی زیبایی داری.........................
احساس میکنم عقیده و افکارمتن شبیه هم است........
من تازه یه وب کوچیک درست کردم.........
اگه میشه کمی کمکم کنید........
یاسمن........
www.yasaman1930.blogfa.com

یاسمن دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

منتظرتان میمانم.........................

یاسمن دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 03:57 ب.ظ

ممنون
خواهشا نظرای منو خصوصی بکنید
ازتون خواهش میکنم
بازم تشکرشما خیلی خوبید
راستی دخترید یا پسر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد