جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

صرفه جویی در مصرف انرژی

من به یک غنی سازی رسیدم که در مصرف انرژی بدنم صرفه جویی کنم !

از آن جایی که بروق۱ خانه ما با هم روابط متقابل دارند ُ زمانی که من از بیرون می آم خونه لامپ را که روشن می کنم کامپیوتر و پنکه هم متقابلا روشن می شن

این از نکات مهمی بود که در وزارت علی آبادی قرار بود اجرا بشه ولی نمی دونست که جزیره برف فیلم با مدیریت توت فرنگی به این علم دست یافته است


برو بچ من به زودی برای تهیه فلوم۲ به تهران شریف می آیم و می خوام به اتفاق دکی به جزیره برگردم و فلوم را با هم تماشا کنیم!

اکنون این جانب توت فرنگی خوشنود می باشم و تصمیم دارم شعری زیبا بسرایم (با این که اصلا طبع شعر ندارم)


در ضمن کسانی که اسم مستعار ندارند ۲ حرف اول اسم آنان با کو جمع بسته می شود به عنوان مثال:

برای اسم میلاد یا ابراهیم

میکو 

ابکو

در نظر گرفته می شود

دوستتون دارم

فعلا بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد