جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

بیانیه توت فرنگی درباره سلیقه ایرانی ها

ایرانیان چه سلیقه ای دارند این بیانیه مربوط به سلایق آن ها در فیلم می باشد.


مردمان ایران زمین از دیر باز دنبال فیلم هایی بوده اند که دو بهم زنی در آن فیلم مشهود تر باشد. اما فیلم ها باید ویژگی های دیگری نیز داشته باشند.

در زیر به برخی از ویژگی های مد نظر می پردازیم:

۱- در فیلم باید حتما دو زوج وجود داشته باشد که در راه رسیدن به هم سختی های فراوانی پیش رو دارند و در کل فیلم باید ازدواج داشته باشد.

ایرانیان دوست دارند ازدواج ها در فیلم هر چه سریع تر انجام شود و در همان اوایل فیلم ازدواج زوج فیلم را ببینند اما کارگردان های کشور ما به دلایل خاص خودشان از این نظر مخاطبانشان صرف نظر کرده و ازدواج فیلم را به آخر فیلم واگذار می کنند و دیگر مردم نمی توانند ببینند که زوج مد نظر آنان پس از ازدواج در فیلم خوشبخت شده است یا نه!چشمک


دیگر نکته مورد نظر ایرانیان این می باشد که دوست دارند پسرک فیلم با دختری که آنان می خواهند ازدواج کند نه با دیگر دختران فیلم !


به دلیل این که سریال های کره ای دو به هم زنی و زوج های عاشق دارد مردم کشور ما به این سریال ها علاقه مند می باشند

تمامی سریال ها به خواسته های مردم ایران زمین احترام می گذارند و در فیلم یک زوج قرار می دهند اما در کیف و کوف ازدواج کار های مختلفی می کنند.

مثلا سریال تاجر پوسان و افسانه جومونگ این دوسریال زوج داشت اما زمان رسیدن زوجین به یکدیگر در سریال تاجر پوسان ۴۳ قسمت و در سریال جومونگ ۷۴ قسمت طول کشید تا زوج های محبوب تماشاچیان به هم برسند!

در سریال تاجر پوسان پسر با دختری که مردم می خواستند ازدواج نکرد در سریال جومونگ ابتدا پسر با دختر مد نظر ایرانیان ازدواج نکرد و مردم از این امر به شدت عصبانی شده و اعتصاب کردند و مقام های ایرانی در تماس تلفنی با مقام های کره ای از آنان خواهش کردند که هر جوری شده جومونگ و سوسانو را در بغل یکدیگر جای دهند!

و برای این امر ۱۳ میلیارد به کره جنوبی باج دادند

و پس از رایزنی های فراوان در سریال جومونگ بالاخره جومونگ و سوسانو به عقد یکدیگر در آمدند . البته قبلش صیغه محرمیت را خواندند که ببینند با یکدیگر جور در می آیندنیشخند

اما باید دید سریال پنجمین خورشید و زوج سریال به چه مساله ای برخورد می کنند

البته من از علیرضا افخمی کارگردان پنجمین خورشید تشکر ویژه می کنم به خاطر تیکه ای که به اخراجی ها انداخت و مسعود ده نمکی را به واکنش واداشت و او را آزرده خاطر کرد . یک تشکر دیگه هم می کنم به خاطر این که ملت ایران را دو شب سرکار گذاشت و کلا سریال با حالیه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد