جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

خطر تولدت مبارک

سلام

خطر جان تولدت مبارک

خوبی؟


امروز قول داده بودم به مناسبت تولدت یک خاطره از قدیم ندیما بنویسم. ببخشید که دیر شد و من شب این خاطره رو نوشتم. آخه می دونی داشتم این وبلاگ جام جهانی رو باز سازی جدی می کردم.

دوست داری برو ببین چقدر قشنگ شده. می دونم که فعلا نمی تونی ببینیش. ولی من لینکشو این جا می زارم.

هر چی بهت زنگ زدم تولدتو تبریک بگم ، یا گوشیت خاموش بود یا در دسترس نبودی به هر حال تولدت مبارک.


می رسیم به اصل مطلب و اون خاطره به یاد ماندنی:


سال 1379 بود و احتمالا اسفند ماه بود. دقیقا خاطرم نیست که چه ماهی بود. اون موقع جزیره برف فیلم در خیابان گلزار واقع بود.

شوریده،اقلیدس و خطر به جزیره برف فیلم آمدند(البته اون موقع اسمش کانال 12 بود) مادر من هم به مناسبت این ضیافت شام خوشمزه ای درست کرد. اسم اون شام پفی 1 بود.

بچه ها مشغول خوردن شدند. غذا خوشمزه بود. خطر برای لجبازی با شوریده، تند تند غذا می خورد که از سهم او نیز خورده باشد و به خیالش زرنگی می کرد و نمی گذاشت شوریده سهم زیادی شام بخورد.

بالاخره مراسم شام خوردن تمام شد. زمان زیادی نگذشت که خطر به دلیل پرخوری دل درد گرفت.

پشیمان شد که چرا زیاد خورده.

ببینم اصلا این خاطره یادتون میاد؟


به هر حال تولدت مبارک


پاورقی:

پفی به زبان کردی می باشد. پفی همان جگر سفید یا شش می باشد.

فردا شب یادتون نره داستان خانوم بس رو بخونید.


نظرات 2 + ارسال نظر
sahar چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://dancersite.mihanblog.com/extrapage/gisha

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار عالی داری . لطفا دعوت منو در عضویت در گروه ما بپذیر . از شما دعوت می کنم.به وبلاگ من سر بزنی و دلیل این دعوت را اونجا بخونی با تشکر سحر

خطر پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام.من تازه دیروز اومدم تهران. الان این رو دیدم.
خیلی ممنون،ایشالله موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد