جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

خانوم بس

سلام

تا حالا در بخش معرفی افراد قبیله ، خانم ها معرفی نشده بودند. من هم گفتم نکنه اونها ناراحت بشن و بگن چرا مارو معرفی نمی کنه!

نگران

خوب من  در حال حاضر دو تا زنداداش دارم. در این قسمت می خواستم به معرفی اونی که بزرگتره بپردازم. با توجه به سریال پس از باران که عروس بزرگه اسمش خانوم بس بود و عروس کوچیکه رو خانوم کوچیک صدا می کردند، اسم این دو معرفی نامه رو که به فاصله پنج روز از هم در این وب درج میشه رو ،خانوم بس و خانوم کوچیک گذاشتم.

شرکت زمزم تقدیم می کند

از خود راضی خانوم بس از خود راضی

خوش برخورد و مهربان


سال 79 بود. مارکوپولو در سن 20 سالگی توانست با یک دختر خوب و مهربون آشنا بشه و بعد هم نامزد کنند و اون خانم بشه زنداداش ما ( زنداداش که چه عرض کنم مثل خواهر بزرگ ما می مونه)

من عادت دارم هر کسی میاد خونمون یا ازش کار بگیرم یا نظر سنجی کنم. آنلاین هم از این قضیه مستثنی نبود.خجالت

روز اولی که همراه مارکوپولو اومدند خونه ما برای من همه ی کتاب و دفتر هامو جلد کرد. ( دستش درد نکنه)

آنلاین رابطه خوبی با فرآورده های دامی ( گوشت قرمز گاو ، گوسفند ، شتر و گوشت ماهی نداره) اما بر عکس با فرآورده های طیور بهترین رابطه رو داره! عاشق جوجه کبابه نیشخند

طبع ادبی خوبی داره . فرم عضویت اون رو ببینید از خنده می میریدخنده

رانندگی اش هم خیلی خوبه به درد این فیلم های اکشن می خوره ( حرفه ای،جدی،محتاط)

به نظر من توی خانم های قبیله هر کدوم در درست کردن یک سبک غذا استاد اند.

به نظرم آنلاین در درست کردن خورشت مرغ استاد می باشند.

به نظرم خیلی مهربونه و مثل خواهر برای ما می مونه. دلم براش خیلی تنگ شده چون تقریبا یک ماهی می شه که ندیدمشون.

راستی به نظر من با توجه به طبع ادبیشون کاشکی می تونستن یک وبلاگ بزنند.

و در نهایت امیدوارم زندگیتون روز به روز بهتر بشه و تا همیشه با مارکوپولو بهترین لحظات را داشته باشید.

با تشکر:

توت فرنگی



داستان بعدی در مورد سیسیلی هستش

اسم داستان: خانم کوچیک

زمان نمایش: دوشنبه  13 اردیبهشت ساعت 22:30


لیست نمایش دیگر داستان ها

خانوم کوچیک                                 دوشنبه        13 اردیبهشت     ساعت 22:30

خاطرات دکی و اره                           چهارشنبه    15 اردیبهشت      ساعت 22:00

شورید و سفر به جزیره                     شنبه          18 اردیبهشت      ساعت 22:30

جغد پیر باشگاه ها                           سه شنبه    21 اردیبهشت      ساعت 22:00


همچنین سریال مارکوپولو و شرکا چهارشنبه ها ساعت  21:30  از کلبه توت فرنگی های یخی

اسپانسر فعلی:

زمزم کولا


راستی اقلیدس آدرس ایمیلتو بنویس

دکی فیلمی که گفتم رو دیدی؟

جغد پیر برو توی وبلاگت زنان زمان دو تا نظر گذاشته.

باید تاییدش کنی!

برای این که آمار وبت بره بالا باید همیشه آپدیتش کنی



نظرات 2 + ارسال نظر
فرنام پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://se7enboys.tk

سلام دوسته عزیز ..
وبلاگ زیبایی داری..
ثبت رایگان دامنه tk برای وبلاگ شما...
فقط کافیه آدرس وبلاگ و ایمیلتو برام در بخش نظرات ثبت کنی
دامنه شما:
exam
www.YouName.Tk
یه سر بزن ضرر نمی کنی....
www.se7enboys.tk
www.lovelyboys.tk
www.se7enboys.blogsky.com

پرسرعت ترین سیستم آپلود ایرانیان جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 03:44 ق.ظ http://www.irupload.ir

سلام
امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه.
اگه یه وقتی خواستید عکسی رو اینترنت منتشر کنید و یا با بقیه به اشتراک بزارید ، آپلود سنتر ما با بالاترین سرعت لود عکس و امنیت بالا و امکانات ویژهی دیگه منتظر میزبانی دائمی عکسهای شماست.
حتما به سایت ما سر بزنید.
موفق باشید.

پرسرعت ترین سیستم آپلود ایرانیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد