جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

از ادبیات من تا مملکت ما!

سلام به همه ی بچه ها

خدا به خیر کند.

ساعت 1 شب شد و ما هنوز ادبیات نخوندیم. دیگه کلافه شدم .

فکر کنم این درس رو تجدید شم! مهم نیست.

راستی اقلیدس به این وبلاگ یک سری بزن

مال من نیست ولی قشنگه:

http://mamlekate.blogspot.com/


چند تا از مطالب وبلاگ مذکور کلی مطالب جالب و انتقادی داره:

تو اروپا فعالیت آتش‌فشان باعث ایجاد غبار میشه، غبار باعث لغو پروازها میشه. تو ایران «کارهای بد بد» باعث ایجاد زلزله میشه، زلزله باعث اخراج پنج میلیون نفر از تهران میشه! مملکته داریم؟


زنا یعنی نزدیکی بین زن و مرد بدون ازدواج رسمی.
به لرزش ناگهانی پوسته‌های جامد زمین هم می‌گن زلزله.
ولی، در تهران
«وقتی زنا توسعه پیدا کند، زلزله فراوان می‌شود.»

مملکته داریم؟


به خاطر یه زلزله ۵ میلیون نفر باید از تهران برن، اون‌وقت پایتخت عوض نمی‌شه. مملکته داریم؟


تو سال همت مضاعف و کار مضاعف، صفحه‌ی فیلترینگ رو عوض کردن که مربوط می‌شه به سال نوآوری و خلاقیت. مملکته داریم؟


می‌گن دو تا بچه کافی نیست، حتی نظرشون اینه که ۷-۸ تا بچه هم کافی نیست، فکر کنم قراره تعداد جمعه‌ها رو افزایش بدن. مملکته داریم؟


دو نفر از محبوب‌ترین و مشهورترین خواننده‌ها و بازیگران ایران! مملکته داریم؟




در ادامه:

تا ساعت سه صبح بیدار بودم و تنها چند سوال خواندم که بیشترش در امتحان آمد.

صبح به جلسه امتحان رسیدم و شناسنامه ام را که عکس دار کرده بودم را به دفتر دار تحویل دادم و کارنامه نوبت اول خود را گرفتم.

با توجه به نمرات طرم اول من ، اکنون من به نمره هشت برای قبولی ادبیات نیاز دارم.

اما من خودم را برای امتحانی سخت و سراسری آماده می کنم که شاید به زور نمره 3 را در آن بگیرم.

امتحان شروع شد سوالات را سطحی خواندم. چشمم به یک سوال افتاد و بدون فکر جوابش را نوشتم: " کارگردان" جواب آن سوال بود.

در کل امتحان خوبی بود. اما نمی توانم بگویم چه نمره ای کسب می کنم. ممکن است 5 شوم و ممکن است 11 شوم بستگی به نوع تصحیح و پاسخ های من دارد. اما احتمال قبول شدن من در این امتحان 80 درصد است.

اگر این امتحان را قبول نشوم حال احمدو می گیرم همین و بس

امتحان بعدی عربیکه!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد