جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

خبر های روز

۱- قضیه پولدار شدن و طرح قبلی من به دلیل اسکل بودن اغلب مردم ایران کنسل شد.


با توجه به گفتگوی توت فرنگی با فردا قضیه بر این قرار شد که ملت بیشتر دنبال مسایل شانسی هستند تا مسایل علمی، بنابراین تا اطلاع ثانوی خبری از پول و مول نیست.


2- عابر بانک اینجانب گمشده است و مجددا خبری از پول نیست.


دیروز کلی رفتیم رو مخ بابا و باهاش گفتگو کردیم و پول به حساب ریخت. شال و کلاه کردم تا بروم پاساژ و کتاب بخرم ، اما دیدم که عابر بانکم گم شده! وای خدا چه کنم؟

صبح هم به بابام زنگ زدم و جریان رو گفتم . جواب او معنی کلمه به تخ.... را می داد.


3- کولر نداریم و داریم از گرما می میریم و باز هم بی مسئولیتی بابا!


پریروز اگر بدونید چه بلایی از گرما سرم اومد؟ هر 5 دقیقه یک بار کل تنم رو خیس می کردم و می خوابیدم جلوی پنکه ولی سریع خشک می شدم.

انقدر گرما اعصابمو خورد کرد. با موبایل شیطان ( امید ) یک پیامک به بابام دادم و گفتم : " دارم از گرما هلاک می شم و فردا پول بده کولر بخریم"

او پس از لحظاتی پاسخ داد: " من در گرمترین نقطه ایران ، بوشهر هستم "


4- جام جهانی شروع شد و نیجریه باخت و اعصاب ما هم ...  


با توجه به آغاز رقابت های جام جهانی جزیره شور خاصی به خود گرفته! مدیریت جزیره دیگر یک تغییر تاکتیک در زندگی کردنش به وجود آورده و آن هم به این گونه است که غیر از امید و میلاد دوستان دیگری در جزیره برف فیلم حضور ندارند و مانند قدیم نیست که بچه های کوچه در بالا تلپ شوند.

شنبه هم که نیجریه باخت. مرده شور مارادونا رو ببرن با اون ریش بسیجیش!!!!


5- راستی اقلیدس آزادی رو خوندی؟ چرا نظر ندادی؟


اقلیدس من در پست قبل از روش پولدار شدنم یک پستی به نام آزادی گذاشتم . اصلا اونو خوندی؟ چرا نظر ندادی؟ نکنه روز هایی که دو پست می زارم یکیشو نمی خونی؟


6- دکی تو هم کچل کردی ما رو ! پس کی میای جریزه؟


این دکی هم که معلوم نیست کی از شر امتحاناش راحت میشه و میاد جریزه!!


7- اگر در این دوران نبودیم می توانستیم به گونه ای جدید کسب در آمد کنیم.


متاسفانه قانون های مزخرف این دوران به ما اجازه نمی دهد که به آسانی از اینترنت کسب در آمد کنیم. اعضایی که درون سازمان فیلترینگ نشسته اند ، لحظه ای کار می کنند . مثلا اگر به آنها خبر دهند که سایت ایران مارکت سنتر( بزرگترین سایت تجاری ایران ) bitch  جابه جا کرده است سریع آن را فیلتر می کنند بدون اینکه تحقیق کنند.

اگر در این دوران نبودیم با یک سایت اینترنتی می زدیم و در آن بلیط بخت آزمایی می فروختیم.


8- این احمدی نژادم ما رو کلافه کرده!


چند روز پیش دکتر محبوب و رییس جمهور 24 میلیونی عزیزمون دامه براکته در برنامه گفتگوی خبری شبکه دو از گشت امنیت اجتماعی و شیوه برخورد با حجاب انتقاد کرد.

ما نمی دونیم به کدوم ساز محمود عزیزمون برقصیم!


9 - خاتمی هم سکته کرده !


آقای خاتمی با یک بار مطالعه کامل سایت رجانیوز سکته ناقص را زده  ، حاج میر حسین به او گفتند اگر می خواهی سکته کامل بزنی برو و خبر گذاری فارس و تابناک رو هم بخون !

همچنین داش محسن هم گفته اگه می خوای بعد از سکته کامل وضعیتت خوب شه برو روزنامه وزین کیهان و ایران رو بخون!

اما در این میان شیخ مهدی کروبی به سید گفته اگه می خوای شارژ روحی بشی یک سر برو کهریزک و برگرد!


همه خبر های 9 دروغ 13 بود


در پایان

4 8 15 16 23 42 

108 ثانیه فرصت دارید تا دیسکانکت بشید و کامپیوتر رو ریست کنید در غیر اینصورت سرنوشت دنیا تغییر پیدا می کنه!

نظرات 2 + ارسال نظر
افزایشترافیکسایتهایشما دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.p30rank.ir

..•:*¨`*:•..
بچه ها یه سایت جالب و باورنکردنی پیدا کردم..•:*¨`*:•..
بازدید میاره واستون تا 5 میلیون نفر در ماه
باورنکردنیه..•:*¨`*:•..
رتبه جهانی در الکسام طی 2 هفته شد 500..•:*¨`*:•..
http://p30rank.ir..•:*¨`*:•..
هم رایگان داره هم واسه اونا که وقت امتیاز گیری ندارن پولی داره..•:*¨`*:•..
الان من بازدیدم بالا رفته و تبلیغ هم گرفتم..•:*¨`*:•..
تازه به 100 نفر درماه هاست سی پنل نامحدود رایگان میده..•:*¨`*:•..
..•:*¨`*:•..زودی یه سر بزن پشیمون نمیشی..•:*¨`*:•..[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

افزایشترافیکسایتهایشما دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.p30rank.ir

..•:*¨`*:•..
بچه ها یه سایت جالب و باورنکردنی پیدا کردم..•:*¨`*:•..
بازدید میاره واستون تا 5 میلیون نفر در ماه
باورنکردنیه..•:*¨`*:•..
رتبه جهانی در الکسام طی 2 هفته شد 500..•:*¨`*:•..
http://p30rank.ir..•:*¨`*:•..
هم رایگان داره هم واسه اونا که وقت امتیاز گیری ندارن پولی داره..•:*¨`*:•..
الان من بازدیدم بالا رفته و تبلیغ هم گرفتم..•:*¨`*:•..
تازه به 100 نفر درماه هاست سی پنل نامحدود رایگان میده..•:*¨`*:•..
..•:*¨`*:•..زودی یه سر بزن پشیمون نمیشی..•:*¨`*:•..[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد