جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

شروع کوچک توت فرنگی!

با عرض سلام خدمت دوستان :


تا حال فکر می کردم که باید از اولش شروع کنم به پارو کردن پول و از اینجور حرف ها ولی امشب تصمیم گرفتم این نقشه رو عملی کنم.

می دونم این طرح خیلی خز شده و همه دارن انجامش میدن ولی هر به قول فردا هر کاری رو که می بینی همه انجام میدن ، لابد نتیجه خوبی داره !

من هم با افتخار به همه اعلام می کنم که وبلاگ کولاک رو راه اندازی کردم. برای اول وبلاگه ولی به زودی همون رو روی یک هاست پیاده می کنم و ازش یک سایت توپ میسازم.

کار این وبلاگ مثل قسمت نیازمندی های روزنامه جام جم هستش! و با توجه به گستردگی روز به روز اینترنت این وبلاگ کار و کاسبی بهتری پیدا می کنه!

بد نیست یک نگاهی بهش بندازید. نظرتون رو در مورد قالبش و سرعت بالا اومدن وب بهم بگید.

لینکش : www.coolak.persianblog.ir  هستش.

راستی اقلیدس ، کولاک رو درست نوشتم؟ نباید koolak  میزاشتم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد