جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

استدلال های توت فرنگی

اقلیدس صبرکن تا موزیک جدید بارگذاری بشه ! شاید دوست داشته باشی!


این آخرین مطلبی هستش که در مورد کنکور در این وب می نویسم و زیاد دوست ندارم مطالب این وب مربوط به کنکور باشد.

شاید فقط دو هفته دیگر در مورد پیشرفت درسی و مطالعاتم برای کنکور نوشتم که برای هر درس چه قدر زمان گذاشته ام و کدام کتاب ها را تمام کرده ام!

آیا توت فرنگی قبول می شود؟


بررسی وضعیت آزمون امسال و وضعیت توت فرنگی


آزمون پارسال کامپیوتر با حدود 100 هزار شرکت کننده همراه بود. اگر فرض کنیم امسال هم مانند پارسال باشد و 100 هزار نفر شرکت کنند می توانیم فرضیه زیر را مطرح کنیم. ( البته به عنوان یک فرضیه)


تعدادی از شرکت کنندگان سن بالایی دارند و فقط برای سرگرمی شرکت می کنند.

تعدادی از شرکت کنندگان نیز ممکن است به دانشگاه آزاد بروند.

تعدادی از شرکت کنندگان از ماجرا پرت هستند و نمره آن ها منفی می شود.

تعدادی نیز فقط درخواست شرکت در آزمون دولتی را می دهند و در غیر انتفاعی شرکت نمی کنند.

تعدادی نیز اصلا نمی دانند غیر انتفاعی چیست و به آن توجه نمی کنند( مانند دوست خودم)

عده ای نیز فقط آزمون می دهند ولی می دانند که قبول نمی شوند و خودشان را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.


از طرفی هر دانشگاه  غیر انتفاعی 100 هنرجو می پذیرد.

من 17 دانشگاه غیر انتفاعی انتخاب کرده ام که در مجموع می شود 1700 هنرجو و این در صورتی است که رتبه زیر 600 در دانشگاه های تهران قبول می شوند و تقریبا 2000 نفر اول کنکور به دانشگاه های دولتی می روند. و خیلی از افراد جنوبی ، دانشگاه هایی که من در شمال زده ام را نمی زنند.  در کل 13000 نفر از 100000 نفر وارد دانشگاه می شوند.

من هم در حال حاضر می توانم در زمینه ی اختصاصی رتبه خوبی کسب کنم و مطمئنم اگر اندکی تمرین کنم، حتی می توانم سه اولویت اول خود را قبول شوم.



راستی اقلیدس من هیچ شناختی از شهر های چالوس،ساری و رامسر ندارم. میشه یک لطفی بکنی؟

من چند تا سوال در مورد این شهر ها دارم. می خواستم ببینم اگه میدونی بهم بگی.


1- مسافت هر کدام از این شهر ها تا تهران چقدره؟

2- به نظرت وضعیت اجاره خانه در این شهر ها نسبت به قم چه جوریه؟ نسبت به همدیگه چه جوریه؟

3- من انتخاب 4 - چالوس 5- ساری 6- رامسر رو انتخاب کردم اما پشیمون شدم چون که شنیدم رامسر خیلی بهتر از چالوسه به نظرت اینجوریه؟

ولی در کل فکر می کنم که زندگی کردن توی این شهر ها راحت تر از قم باشه ! ( از نظر مالی و گرانی)


راستی می دونی بابام چی گفت؟

گفت سال دیگه کنکور ما رو بر میدارند و اگه قبول نشدم برم تعمیر یک وسیله رو به طور تخصصی یاد بگیرم و دیگه اصرار بر مدرک دانشگاهی نداره!

اما خود من میخوام که امسال حتما به دانشگاه برم و به خاطر همینه که دانشگاه های غیر انتفاعی رو انتخاب کردم. بابام هم با شهریه اش ( 380000 ) موافقت کرد.

فکر کنم اگه یک ماه پیش این خبر رو می شنید حتی میگذاشت دانشگاه آزاد شرکت کنم. بابام که از نحوه انتخاب هام راضی بود.


منم به قصد تهران می خونم که دیگه حداقل کرج یا اولیت 4 تا 6 خودمو قبول بشم!

راستی قضیه کولر هم تقریبا حل شد!

بابام گفتش: اگه دو تا سیم کولر رو جابه جا کنی درست میشه و گفتش که اگه درست نشد یک کولر میخره! گفت:« اگه مشکلت کولره؟! کولرم می خرم ببینم قبول میشی؟!»

برنامه سینمایی جزیره برای شب های نیمه شعبان و ... .

مورتال کمبت 2

آلیس در سرزمین عجایب

محکوم

و فیلم هایی به انتخاب اهالی جزیره پخش خواهد شد.


راستی اقلیدس

می تونی اون متنی که راجب عروسی نوشته بودم رو برام توی قسمت نظرا بفرستی؟

آخه من آفیس 2007 ندارم و یادم رفت که 2003 ذخیره اش کنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد