جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

الگو و تغییر اسم های برفی

سلام به همگی

من بعد از بررسی ها و تحقیق های فراوان در قبیله برف فیلم به یک نتیجه ای رسیده ام که گفتم برای شما بنویسم.


در میان اهالی جزیره هر کدام یک خصلت خوبی دارند که اگر آن ویژگی برای افراد الگو باشد و به آن عمل کند می تواند نتایج خوبی بگیرد.

به عنوان مثال ویژگی خوب حاج خانم اینه که خانواده دوست و خانواده خودشو خیلی دوست داره مارکوپولو خیلی با معرفته و به فکر همه هست و در این میان جغد پیر با تجربه هستش و از هر هنری یک سررشته ای داره و ویژگی مهمش اینه که درک بالایی داره بعد از جغد پیر میرسیم به خطر که اراده و پیگیری مهشری داره و پی هر کاری رو می گیره تا به نتیجه برسه شوریده که ویژگی خوبش اینه که به تنهایی میتونه ده تا مجلس رو بگردونه و بیان و مدیریت خوبی در انجام امور داره، اقلیدس هم بسیار منطقی هستش و خوش قول ، از طرفی دکی پایه بودنش منو کشته یعنی برعکس من اون همیشه نظرش با نظر جمع هستش و از طرفی روحیه بالایی به افراد میده ، زنداداش خوش برخورد و مهمون نوازه و سیسیلی هم خانمی صمیمی و ریلکس هست از طرفی دیگه نوشابه و هیرو با نمک هستند ، یکی از ویژگی های خوب خودم اینه که عاشق مهمون هستم و همه مردم رو دوست دارم.


حالا فرض کنید اگه این تجربه ها الگو بشوند و یک آدم با ویژگی های زیر باشه چه قدر خوب میشه!

چون هم خودش از خودش راضیه و هم بقیه ازش راضی هستند.


یک آدمی که:

خانواده دوست و با معرفت باشه که تجربه و سررشته ای در کار ها داشته باشه و پی کار ها رو با اراده بگیره تا به نتیجه ای برسه و به تنهایی بتونه با بیان و هنرش مدیریت کنه و خوش قول منطقی پور باشه و با جمع باشه و بتونه به جمع روحیه بده و همه رو دوست داشته باشه و مهمون نواز باشه و عاشق مهمون باشه و صمیمی و ریلکس باشه و بانمک و از همه مهم تر لبخند ملیح داشته باشه !


با تشکر رهبر جزیره

نام اهالی جزیره به زودی تغییر خواهد کرد

 به عنوان مثال نام های

شوریده  = سوپر من

نوشابه نمکی= تی ان تی

آنلاین= الیزابت

خواهد شد

نام های افراد زیر عوض نمی شود و کسانی که اسمشان عوض میشود، اسمی متناسب با شخصیتشان خواهند گرفت.


دکی،اقلیدس،خطر،سیسیلی،مارکوپولو،هیرو،حاج خانوم،داوینچی،پاریاه و چند نفر دیگر اسمشان تغییر نمی کند


توت فرنگی،عنکبوت نارنجی،فردا،برف،شوریده،نوشابه نمکی، آنلاین، دختر دایی ها به غیر از داوینچی و ... اسمشان تغییر می کند.


نام برفی جغد پیر در حال بررسی می باشد.


راستی اگر اسمی متناسب با شخصیت افراد به ذهنتون رسید به ما خبر بدید.

اسم خودمو شاید بذارم رهبر جزیره

چطوره؟


شوریده ، شوریده 3 رو خونده؟

نظر یادتون نره

با تشکر : رهبر جزیره( توت فرنگی)

نظرات 3 + ارسال نظر
خوده خودم چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

یه سوال: میشه آدم اول نظر بده بعد پستو بخونه؟!!!!!

شکلکات خیلی نازن:)
مخصوصا تو پسته پایینی.....

اقلیدس پور بودم؟ جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام.شوریده ، شوریده 3 رو خوند ولی نظر نذاشت!
هیرو و خطر و سیسیلی هم بهتره اسم هاشون عوض
بشه.
اقلیدس یکشنبه ۰۷/۰۶/۸۹
بعد از ظهر در قم مقدس!خواهد بود......

سیسیلی سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام مطالب وبت خیلی خوبه هزار ماشاا... عجب حوصله ای داری.امیدوارم کنکور قبول بشی.
حجت :حسن چطوری اسم من را از خطر به گلادیاتور تغییر بده.تشکر داداش جون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد