جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

پاسخ به نظرات دلفین

پاسخ به نظرات


دلفین:

۱- منظورت از تایپیک های جغد پیر، کدومشونه و کجاست؟

2- خود جغد پیر وبلاگ داره ( البته سالی یک بار آپدیت میشه. من خیلی دوست دارم شعر هاش رو توی وبلاگم بگذارم اما دسترسی بهشون سخته

3- من توی مطلب     خوش به حالش اونی که با من ...  قصد توهین به کسی و عقایدش رو نداشتم. مثل بقیه نظرم رو گفتم و اتفاقا توی قسمت نظرات همون پست همه دیدگاه خودشون رو گذاشتن و به اصطلاح یک بحث درون وبلاگی رو انجام دادیم. ( جالبه که همین پست بیشترین نظرات رو در طول تاریخ این وبلاگ داشته و به همین خاطر میخوام حجاب 2 رو هم بنویسم شاید دوباره کوله باری از نظرات رو دریافت کردیم.)

به هر حال من قصدم توهین نبود اما از حجاب متنفرم و یکی از مهم ترین دلیل هایی که در قم نماندم با حجاب بودن آنها و مذهبی بودن آنها بود. مذهب زیادی اون هم به زور آدم رو از دین زده میکنه!

شاید تا چند سال دیگه به راه راست هدایت شدم.

شایدم بعد از ازدواج کلا علاقه مند به حجاب بشم!

4- رهبر واقعا با رهبر جزیره دیدار داشت. اونها دولویی هم بازی کردند!!!

5- حیف شد که عکس های مربوط به پست خودتو ندیدی واقعا عکس ها مطالب منو جالب میکنه

به هر حال منتظر داستان دلفین 2 باش


با تشکر

ماوراء ( رهبر جزیره)

نظرات 1 + ارسال نظر
khatar سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

salam mavara joon enshalah ke bargharar bashi.man nemidunam chera enghadr gir dadi be hejab to ka az ahmadi nejadam badtarike.albate javooni va kham.omidvaram be hamechi az dide magholanetar benegari.dar asraee vaght ba sisili miyaym jazire.ya hagh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد