جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

موزیک بلاگ رو عوض کردم ، فیلم های جدید گلشیفته

رو نمایی از پوستر اقلیدس 4

کمپانی الجی مجددا اسپانسر داستان اقلیدس شد. الجی در اقلیدس 3 نیز اسپانسر داستان بود.

http://www.ac-reims.fr/ia51/elv/Images/flash%20cards/people/harry%20potter.gif


                               اقلیدس در

اقلیدس 4

" رودخانه خونی اعداد"

                                                     بر اساس طرحی از بنجامین"ماوراء"

نویسنده و کارگردان: رهبر جزیره"ماوراء"

Euclides 4
Final Chapters



پوستر این پست:





امروز یک موزیک بلاگ رو عوض کردم و یک موزیک خارجی از سلنا گومز گذاشتم.
متن موزیک به همراه ترجمه آهنگ:

 
Can you feel me
میتوانی مرا احساس کنی؟

When I think about you
وقتی که به تو فکر میکنم

With every breath I take
به همراه هر نفسی که میکشم

Every minute
هر دقیقه

No matter what I do
مهم نیست که من چیکار میکنم

My world is an empty place
دنیای من یک مکان خالیست

Like I've been wondering the desert
مانند اینکه من از دشت تعجب زده شده ام

For a thousand days (oh)
برای هزار سال

Don't know if it's a mirage
نمیدانم اگر این یک وهم و خیال است

But I always see your face, Baby
اما من همیشه چهره ی تو را میبینم.عزیزم

I'm missing you so much
دلم برایت تنگ شده

Can't help it, I'm in love
نمیتوانم کاری برایش کنم. من عاشق شده ام

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مانند یک سال بدون باران است

I need you by my side
من تو را در کنار خودم نیاز دارم

Don't know how I'll survive
نمیدانم که چطور زنده خواهم ماند

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مانند یک سال بدون باران است
The stars are burning
ستاره ها شعله میکشند

I hear your voice in my mind (in my mind)
صدای تو را در ذهنم میشنوم(در ذهنم)
 
Can't you hear me calling
نمیشنوی مرا که صدایت میکنم ؟؟

My heart is yearning
قلب من در حسرت است

Like the ocean that's running dry
مانند یک اقیانوس که دارد خشک میشود

Catch me I'm falling
مرا بگیر دارم می افتم

It's like the ground is crumbling underneath my feet
مانند زمین که دارد در زیر پایم خرد میشود

Won't you save me??
نمیخواهی مرا نجات دهی؟؟

This gonna be a monsoon
این دارد مثل یک باد میشود

Then you get back to me (oh Baby)
و بعد تو به سوی من برمیگردی(اوه عزیزم)

I'm missing you so much
من احساساس نبود تو را میکنم

Can't help it, I'm in love
نمیتوانم کاری برایش کنم.من عاشقم

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مانند یک سال بدون باران است

I need you by my side
من تو رادر کنار خودم نیاز دارم

Don't know how I'll survive
نمیدانم که چطور زنده خواهم ماند

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مانند یک سال بدون باران است

So let this drought come to an end
بگذار این خشکسالی به پایان برسد

And make this desert flower again
و این دشت را دوباره پر گل درست کند

I'm so glad you found me
من خیلی خوشحالم که تو مرا پیدا کردی

Stick around me
در اطراف من بمان

Baby baby baby (oh)
عزیزم عزیزم عزیزم

It's a world of wonder
این دنیا پر از شگفتی است

With you in my life
با وجود تو در زندگی ام

So hurry baby
پس عجله کن عزیزم

Don't waste no more time
وقت بیشتری را تلف نکن

I need you here
من در اینجا به تو احتیاج دارم

I can't explain
نمیتوانم توضیح دهم

But a day without you
Is like a year without rain (oh)
اما یک روز بدون تو مانند یک سال بدون باران است

I'm missing you so much
من احساس نبود تو را میکنم

Can't help it, I'm in love
نمیتوانم کاری برایش کنم.من عاشقم

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مانند یک سال بدون باران است

I need you by my side
من تو رادر کنار خودم نیاز دارم

Don't know how I'll survive
نمیدانم که چطور زنده خواهم ماند

A day without you is like a year without rain
یک روز بدون تو مانند یک سال بدون باران استمنبع: http://codemusic.ir


سه فیلم
There Be Dragons
با بازی گلشیفته فراهانی سال ۲۰۱۱ در هالیوود اکران خواهد شد.

فیلم هایی که دکی گفته بودی :
به رنگ ارغوان نبود
افسانه خزان   7.1
درباره الی      7.9
تـــــــــروی        7
گلادیاتــور        8.4
بنجامین باتن     8

راستی مختار نامه هم تازه اضافه شده ها!!!!
اسم لاتین فیلم های زیر رو بگو تا امتیازش رو بگم
شغال
سکوت بره ها
دور افتاده

اسم بازیگران لاست به همراه نقش آن ها در فیلم و تعداد حضور آن ها
IMDB
Jorge Garcia ...
Hugo 'Hurley' Reyes (115 episodes, 2004-2010)
Naveen Andrews ...
Sayid Jarrah (114 episodes, 2004-2010)
Matthew Fox ...
Jack Shephard (114 episodes, 2004-2010)
Josh Holloway ...
James 'Sawyer' Ford (114 episodes, 2004-2010)
Daniel Dae Kim ...
Jin Kwon (114 episodes, 2004-2010)
Yunjin Kim ...
Sun Kwon (114 episodes, 2004-2010)
Evangeline Lilly ...
Kate Austen (114 episodes, 2004-2010)
Terry O'Quinn ...
John Locke (114 episodes, 2004-2010)
Emilie de Ravin ...
Claire Littleton (93 episodes, 2004-2010)
Michael Emerson ...
Ben Linus (76 episodes, 2006-2010)
Dominic Monaghan ...
Charlie Pace (73 episodes, 2004-2010)
Henry Ian Cusick ...
Desmond Hume (71 episodes, 2005-2010)
Harold Perrineau ...
Michael Dawson (61 episodes, 2004-2010)
Elizabeth Mitchell ...
Juliet Burke (53 episodes, 2006-2010)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد