جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

پس گرفتن یک پیشنهاد

سلام چند روز من پیشنهاد دادم که همگی با هم یک گوشی خوب برای جغد پیر بگیریم. اما ایشون خودش به همراه خانمش و همچنین مارکوپولو ، یک گوشی خوب خریدند. ( شکر خدا) ( مبارکشون هم باشه)

اگه کسی می خواد کادو بده ، همون جدا گانه بده بهتره! دیگه ایشون نیاز به گوشی ندارند خوشبختانه!

من که خودم کادوی تولدش رو روز تولدش بهش می دم! 


پاسخ نظرات خطر:

خطر کجای پیدا شده تحریف داشت؟

امتحان هامو:

ادبیات: خوب بود

کارگاه سیستم عامل: 14 و اگر تحقیق برده بودم احتمالا 17 به بالا می شدم!

ریاضی: خوب بود

فیزیک: زیاد تعریفی نداشت حتی ممکنه بیافتم

سیستم عامل: بین 17 الی 20 می شم

برنامه نویسی: 5 ساعت دیگه امتحان دارم

اخلاق : 26 ساعت دیگه امتحان دارم


کلا امتحانات رو بی خیال چرا کسی به جزیره جدید نمیاد؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد