جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

کمر بستگان

به زودی
کمر بستگان
                                                                       اثری از : بنجامین (ماوراء)

http://www.irupload.ir/images/pi0cgm43cthur7elr.jpg

به زودی هواداران جزیره برف فیلم می توانند داستان هیجان انگیز کمربستگان را از این وبلاگ بخوانند.

لطفا در نظر سنجی جدید وبلاگ شرکت کنید و فقط یک بار شرکت کنید.

خیلی ببخشید که دیر اومدم...
آخه از وقتی که سال 1390 شروع شده انقدر ضد حال خوردم که خودم رو باختم و دیگه حوصله ی هیچ چیز رو ندارم...
گاهی از خدا آرزوی مرگ می کنم. از این زندگی گند خسته شدم. هیچ چیزی وجود نداره که دلمو به اون خوش کنم. فقط دلم می خواد یا اوضاع بهتر بشه یا بمیرم فقط همین...

امیدوارم بتونم زندگی خودمو تغییر بدم. همیشه فکر می کردم من خیلی آدم بد اخلاقی هستم و اگر توی رابطه ها بدی هست اون از جانب منه ولی به تازگی فهمیدم این بقیه هستند که منو آدم بداخلاقی کردند. واقعا اخلاق بیشتر اطرافیان من غیرقابل تحمله...
نمونه هایی از این اخلاق ها رو میشه در ماجرای روز طبیعت سال 90 دید که واقعا شوک و ضربه روحی بدی به من زد. واقعا از دیگران می خوام اخلاق تند خودشون رو اصلاح کنند. چه خوبه که همه توی برخورد ها مثل اقلیدس باشیم و همدیگرو ناراحت نکنیم. سر همدیگر داد نزنیم. مدل حرف زدنمون دستور وار نباشه. برای حرف همدیگه ارزش قائل باشیم نه اینکه بگیم به ... .
من همیشه به دایی هام می خندیدم و می گفتم چرا این ها همیشه با هم درگیرن و قهر هستند ولی به تازگی فهمیدم راهی که ما داریم طی می کنیم در نهایت به این منجر میشه که همه داداش ها با هم قهر هستند. کافیه زمانی برسه که همه ما ازدواج کنیم . فکر می کردم خیلی با هم اتحاد داریم اما اصلا با هم متحد نیستیم و اتفاقا می تونیم با رفتارمون همدیگرو نابود کنیم.
خیلی ادعا داریم اما پوچیم. خیلی مغروریم و نقد پذیر نیستیم. دلمون می خواد همه به میل ما رفتار کنند. نظر دیگران در تصمیم گیری برامون مهم نیست.

به هر حال از همه خواهش می کنم اخلاق های بد خودتون رو بشناسید و اون رو اصلاح کنید.
من که دو ساله دارم این کار رو با جدیت دنبال می کنم و امیدوارم روزی برسه که به اخلاق آرمانی خودم برسم

نظرات 1 + ارسال نظر
خطر جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 11:09 ق.ظ

شعراتم قشنگه. به خدا توکل کن انشااله 1کار خوب پیدا میکنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد