جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

قبیله از نگاه قبیله

به نام خداوند بخشنده و مهربان


اگر ماوراء خوب باشد                                         میان مردمان محبوب باشد
همانا از حسن خوبی گرفته                                 لعاب و رنگ مطلوبی گرفته

جغد پیر



سلام بچه ها یک خواهش ! البته این پیشنهاد یکی از اهالی هستش اما خودم هم قبلا تو فکرش بودم. از امروز به بعد چند وقت یک بار شما چند خط طنز درمورد یکی از اهالی که به قید قرعه بهتون اعلام می شه 5 خط بنویسید و اون از طریق لینکی که بهتون می دم برام ارسال کنید تا در روز موعودش من همه توصیف ها رو در کنار هم توی یک پست بذارم توی وبلاگم تا همه بخونند.


هر کی با نظرم موافقه در قسمت نظرات این پست اعلام کنه تا من کارم رو شروع کنم. نمی خواد رمان بنویسید در مورد افراد ! چند خط کافیه...

حالا کی موافقه و همکاری می کنه؟


نظرات 2 + ارسال نظر
اقلیدس شنبه 16 مهر 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

من!

Dr دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

باشه من پایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد