جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

همدم تنهایی من

به نام خداوند بخشنده و مهربان


صبح که چشم هایم را باز می کنم کمی به راست و کمی به چپ نگاه می کنم. در هر گوشه چیزی حز سکوت نمی بینم. سکوتی شکننده. سکوتی که با ویز ویز مگس ها، هیجان انگیز می شود. مگس ها به لوکیشن زندگی من رنگ و بوی تازه ای داده اند. آن ها با اذیت هایشان برای من پیغامی به ارمغان می آورند. آن ها می گویند: آقای ماوراء تو تنها نیستی!

من هم با مگس کش به استقبالشان می روم و با آن ها بازی بازی می کنم. نگاهی به گوشی ام می کنم. خداوندا حتی دیگر ایرانسل هم برای من پیامکی نداده است. یادش به خیر زمانی که هر روز سیم کارت خود را شارژ می کردیم تا با شارژ 20000 تومان دیگر برنده 150 تومان شارژ هدیه شویم. اکنون باید صبحانه بخورم ، اما صد افسوس که صبحانه وعده از ما بهترون است. اکنون دیگر آن زمان نیست که بتوان خوردنی ها را خورد. دیگر سید محمد روی کار نیست که بتوان با صد تومان خوشمزه ترین شیر های شیشه ای را خرید.

اکنون که صبحانه خوردن سخت شده است ، چه کاری بهتر از خوابیدن می توانم انجام دهم؟ دیگر حتی مرگ هم به سراغ ما نمی آید. مرگ شیرین. مرگ خاموش. بارالها چرا؟ چرا و فقط چرا باید ما نسل سوخته این کشور باشیم؟ چرا باید احمق ها بر ما حکومت کنند؟ چرا همیشه و همه جا الکترون درون آدم ها بیشتر از پروتون درونشان است؟ 

من می خوابم به امید آنکه ظهر فرا رسد و ناهار بخورم. ساعت ظهر را رد می کند. من هم چنان تنها به گذشته خود خیره شده ام. چرا؟ چرا؟ 

دیگر چرا فایده ندارد. من باید حداقل شام را بخورم تا انرژی داشته باشم که بخوابم. پس شام می خورم و می خوابم.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمان یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

به به!!!چه وبی داری خدایش...
واقعا من خودم شخصا تا حالا همچین وب باحالی نندیدم و مطمئنن من بعد هم نمیبینم...
واقعا حال کردم...صادقانه بهت بگم دوس دارم به سایتم دعوتت کنم...
خیلی خوشحال میشم ازش بازدید کنی...
به عنوان مدیر یه وبی که اینقد برام باحاله دوس دارم بیای و یه سری به وب ما هم بزنی.وب من درمورده درآمد از سایت های کلیکی هستش...
راحت میتونی ماهی 100هزار تومان دربیاری..منم باااورم نمیشد...
تا اینکه با اولین برداشتم ازشون اثبات شد...
میتونم لیست اثبات پرداختی ها رو نشونت بدم...
از اونجا که خیلی از سایتت خوشم اومد صادقانه دوس دارم که تو هم
درآمد داشته باشی...ا
البته اگه زرنگ و حوصله دار هم باشی میتونی میلیون ها تومن درآمد داشته باشی
که بدون شک هم همینطوره و ایمان دارم که همینطوره
میتونی درآمد میلیون تومانی داشته باشی!!!
آره پسر مگه من و تو چیمون از اینو اون کمتره؟؟؟؟همین دوست من ماهی 400هزار توماان درآمدشه لامصب
کمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه خدایی کمه؟؟؟؟؟؟؟
در آینده ای نه چندان دور راحت میشه 1 میلیون تووووووووووومن
فرصتو از دست نده ...
برای اینکه بیشتر از ارتباط با تو فیض ببرم ازت خواهش میکنم که اول آی دی زیر رو ادد کنی.بعد هم یه سری به کلبه ی درویشان ما بزنی...
id:arman.fallahian@yahoo.com
adress web:http://baran-click.mihanblog.com/

اقلیدس یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

ماورا غمگین مینویسد.
جالب اینجاست که اقلیدس درست
قبل از ورود به سایت و خواندن این مطلب
یک موسیقی به شدت غمگین داشت
گوش میکرد........
به هر حال، هیجان مگس ها رو من هم در
جریانم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد