جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

کدام فیلم باشد؟

به نام خداوند بخشنده و مهربان


باسلام

اگر شما بخواهید در جشن جزیره شرکت کنید ، ترجیح می دهید کدام یک از فیلم های زیر را ببنید؟

لطفا اگر قصد شرکت در جشن را ندارید نیز ، در نظرسنجی شرکت کنید...


هر نفر تنها می تواند دو فیلم انتخاب کند...

برای مشاهده مشخصات کامل فیلم ها می توانید بر روی هر کدام کلیک کنید.


1- Argo

2- Lincoln

3-  Silver Linings Playbook

4- Life Of Pi

5- Saving Private Ryan

6- Hobbit

7- Amour

8- Zero Dark Thirty

9- Brave

10- No

11- Skyfall

12- Django Unchained

13- Les Miserables

14-Beasts of the southern wild


سریال باران

نظرات 3 + ارسال نظر
ماوراء جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 07:10 ب.ظ



Silver Linings playbook
Life Of Pi

اقلیدس جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

Saving Private rayan

ژانگولر ! شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

اول از همه بگم که علت تغییر اسمم از دکی به ژانگولر چیه :
این شوریده بود که اولین بار من رو به این نام ملقب کرد و حتی اسم من رو تو گوشیش ژانگولر سیو کرده بود
اقلیدس هم که حسن نام گذاری شوریده رو کاملا درک میکرد با اطمینان خاطر من رو ژانگولر صدامیکرد
دلیلش هم واضحه : انجام حرکات ژانگولری!
هفته ی سومی بود که میرفتم دانشگه با رفیقم تو آتلیه (کارگاه)بودیم. یه کاری کردم یادم نیست چی بود رفیقم گفت: این حرکات ژانگولری چیه انجام میدی؟؟؟
اینم هیچی
چند هفته پیش یه مهمون داشتیم آشنای دور که شاید 2 سال یه بار میاد خونمون از بهبهان
2 شب خونمون بود شب دوم داشتم چایی میبردم واسه ی اون و خودم و اقلیدس ، اقلیدس هم وسط اتاق دراز کشیده بود و مشغول نتیجه گیری نهاییه اثباتش بود من سینی چای رو با یه دست و شیرینی رو با دست دیگر به هم تکیه داده بودم و
از رو سر اقلیدس رد میشدم ناگهان بانگی از میهمانمان بر
خواست: چرا حرکات ژانگولری انجام میدی ؟!؟!
این جا بود که من به اتفاقی نبودن این لقب گذاری پی بردم
و پذیرفتم که ژانگولر با شخصیت من متناسب تره!
این مطلب رو میتونی با ذکر منبع و اگه خواستی ویرایش ، بذاری در وبلاگ
اگه خودت هم بااین تغییر موافقی ، با اتفاق آرا تصویب میشود
در مورد فیلم هم من Silver Linings playbook وSaving Private rayan رو انتخاب میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد