جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

بازگشت کلبه وحشت

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


فیلم سینمایی مرده شرور که در ایران با نام کلبه وحشت آن را می شناسند ، بار دیگر پا به عرصه حضور گذاشته و تا کمتر از 7 روز دیگر در سینماهای آمریکا ( کشور دوست) اکران می شود.

سم ریمی که در مرده شرور 1 و 2 و 3 کارگردانی اثر را بر عهده داشت ، در این مجموعه که گویا بازسازی کلبه وحشت 1 است ، تهیه کنندگی اثر را بر عهده دارد.

اهالی جزیره حتی اقلیدس و مخالفان ژانر وحشت فکر اینکه این فیلم به خوردشان نرود را از ذهن بیرون کنند. کلبه وحشت به یاد حماسه 1382 به خورد جزیره بازان می رود.

همه ما منتظر مرده شرور ( کلبه وحشت ) هستیم.



نظرات 1 + ارسال نظر
amir دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 04:24 ب.ظ

نمی دونم چی بگم..نمی دونم چطور باید تشکر کنم.تا حالا کسی تا این حد و به این روش منو سورپرایز نکرده بود.
ازت ممنونم.
دوستانه، برادرانه، ساده ی ساده دوستت دارم و از بابت تک تک کلمه هایی که برای من نوشتی، ممنونم.
من نمی تونم مثل تو جبران کنم ولی تلاشمو می کنم تا قدردان زحماتت باشم.
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد