جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

مرد خانواده

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»

اولین برخورد من با ایشون زمانی بود که داشتم جزیره رو از قم به رامسر انتقال میدادم. ناگهان جزیره ناپدید شد. ایشون همسر دختر دایی من هستن. یک مرد خانواده دوست به معنای واقعی..

یکی از توانایی ایشون کمک کردن همزمان به چند نفره ! ایشون میتونه در حالی که به نصایح پدر خانمش گوش می کنه ، یک میوه هم برای همسرش پوست بگیره. امیر اقا یک مرد خانواده هستش.




برخورد ایشون با خانواده همسرش به عنوان یک الگو برای زندگی آینده من هست و اگر منم سیندرلای اتشین خودمو پیدا کردم ، قطعا سعی می کنم رفتار و کردار امیر آقا رو تو زندگیم پیاده کنم.

امیر آقا معمولا در رفت و آمده ! این ور برو ! اون ور بیا ! بالا برو ! پایین بیا ! اصلا فکر کنم پله های خونه دایی رو روزی 10 بار بالا پایین کنه تا به همه رسیدگی کنه و محبتشو بین همه پخش کنه! 

وقتی امیر آقا میزبان شما باشه :

- ماوراء جان چرا چیزی نمی خوری؟ تعارف می کنی؟

- مرسی ! نه دارم می خورم

-ماوراء جان میخوای لازانیاتو بذارم تو فر گرم بشه؟

- مرسی ! متشکر خیلی خوبه

-ماوراء جان چرا چیزی نمی خوری؟ تعارف می کنی؟

- مرسی! من که دارم می خورم

- ماوراء جان می خوای لازانیاتو بذارم تو فر گرم بشه؟ 

- مرسی امیر آقا عالیییییییییییییییییییه 

- ماوراء جان ترو خدا تعارف نکن خونه خودته ! چرا نمی خوری؟

- دارم می خورم ناراحت

- می خوای لازانیاتو گرم کنم تو فر؟

- نه مرسی ! گریه

- پس حداقل یک چیزی بخور تعارف نکن پسر  نیشخنداز خود راضیمژه


امیر آقا و خانمش به تازگی در جشن سیزده سالگی جزیره به عنوان مهمان نوازترین زوج سال انتخاب شدند .


امروز تولد امیر آقاست و من می تونم یک جمله در مورد ایشون بگم : " واقعا هیچ گاه حس نمی کنم که امیر آقا همسر دختر دایی منه و حس می کنم خیلی نزدیک تر از این حرفاست ! واقعا گرم و تو دل برو هستش! فکر نکنم کسی باشه که از مصاحبت با ایشون خشنود نشه "


من همینجا از جزیره کوچکم تولد ایشون رو بهشون تبریک می گم و امیداورم سال های شادی و خوبی رو در کنار دختر دایی داشته باشن و صاحب فرزندان خوب و ملوسی بشن! همچنین سالگرد عروسی تون رو هم تبریک می گم! انشاءالله صد ساله بشید ! شاد ، خرم و باعشق در کنار همدیگه زندگی کنید.


لطفا نظر یادتون نره چون چشم و امید ما وبلاگ نویس ها به نظرات زیبای شماست. همچنین در نظرات بگید که چقدر موقع خوندن این متن خندیدید ، کجاش بیشتر خندید و از کدوم جمله خوشتون اومد؟


با تشکر

ماوراء

نظرات 5 + ارسال نظر
اقلیدس شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 12:54 ب.ظ

من که ندیدم ایشون رو، ولی خوب
اینجوری که ماورا میگه انسان با محبت
و خوبیه.
من هم تبریک میگم..
(جزیره ناپدید شد، جالب بود، لاست ...)

مملکته دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام خدا روشکر از اونهایی هستم که رک بودن و انتقاد سازنده رو دوست دارم
خدا رو شکر از اونهایی نیستم که بگم من اونم و ای پیت-IP: 151.239.191.75-IP: 151.239.182.44 رو میدم دوستان فردا جهت پاره ای توضیحا بری اداره بوق
بعدش باید بدونی وقتی که برات میزارم فقط به خاطر خودته چون از دستت هیچ کاری برنمیاد میاد برو نظامو عوض کن

*حرفهات را بجز یک مورد قبول ندارم
*عجب حجاب شد نماد ازادی الان یعنی امریکا ازادی هست که مردمشو با گاز فلفل خفه میکنند ازادی هست که بیشترین کودکان بی پدر و مادر(خیابانی) جهان رو داره ازادی هست که پسر دختر های مدرسه هاشونو به دلیل حامله شدن دختراش از هم جدا میکنند
*عجب این ازادی را رژیم زوری مزدور رضا خان به زور به مردم تحمیل کرد.
داستان حضرت یوسف را زیاد دیدی ایا همه میتونند توی اتاق...چشمشون را ببندند
* بی حجابی مثل سیگاره که با وجو تابلوی سیگار کشیدن ممنوع دودش تو حلق همه میره حتی اونایی که نمیخان
*عجب راه کار هم میدی نگاه نکنیم مثل اینکه به کسی بگی تو اتاق پر از دود برو ولی دوست نداری نفس نکش-همه هم که مومن واقعی-ایا زمان رسول الله اینطور بود-حضرت علی از کنار زنان نامحرم سعی میکرد رد نشود میفرمود میترسم به من سلام کند و فکر کناه به ذهنم گذر کند.
*حالا این همه دختر نماهای عروسک شده و نقاشی شده میان توخیابون به عبارتی خواهر مادر خودمونو رنگ میکنیم میفرستیم تو خیابون بگیم بیاید ناموس ما را تماشا کنید فقط باهاشون فساد نکنید که این غیرتم چند سال دیگه...
*حالا به نظرت نو جوان و جوان هایی که ازدواج نکردند با دیدن اینها خودشونو چطوری ارضاع کنند(استمناء یا تجاوز)
*برای مثال ما تو منطقه تقریبا توریستی زندگی میکنیم اینقدر به موردهایی بر میخوریم که یک یا دو دختر را به بهانی دور و گردش اوردن و بیچاره را زن برگردوندند- این از حجاب

*یه جوری میگی گرونی را شما به سر ما اوردی انگار تو مردمی و من دولت-این گرانی قبل از ما دامن امریکا و اروپا را گرفت اما نظام با مدیریت نگذاشت موج به ایران برسه اونام از لج به زور تحریم و واردات ما را گرون کردن گرونی را وارد کردند-البته بیشتر از اون مفسدان داخلی باعثش شدند و ادامه دادند.
*الان خیلی شبیه جنگ صفین شده مسلمانان یک لشکر جلوی هم ایستادند-عزیز دل برو کمی بدون تعصب در مورد افرادی که دوست داری تحقیق کن کسی را دوست داشته باش لیاقتش را داشته باشه سابقه را مطالعه کن دقیق و تخصصی
*درسته فقط خدا میدنه کی امام زمان (عج) ظهور میکنه اما نشانه ها بجز نشانه های حتمیه رخ دادند(البته بجز مرگ پادشاهی در عربستان به نام عبدالله و افتادن اختلاف در خاندان او بر سر پادشاهی)-پس ما نباید دست روی دست بگذاریم باید خودمان را برای گذراندن فته های قبل و بعد از ظهور که وعده داده شده اماده کنیم
*و اخر اینکه هرچی انحراف است از جاهل بودن است بهتره هر دومون بریم دنبال علم و اطلاعات
*درضمن اون حرفی که گفتم ازت قبول دارم اینه که اول باید خودمونو بسازیم بعد یا حینش دیگران را
*راستی علاقه دارم بدنوم اهل کجایید چند سالتونه و دخترید یا نه؟؟؟
مطالعه مطالعه مطالعه حتی تو اینترنت
یامهدی(عج)




مملکته دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

البته حدس میزنم اهل قزوین باشی کدوم ور باراجین تاکستان الوند ...تعجب میکنی بگم اهل قزوینم

amir دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

نمی دونم چی بگم..نمی دونم چطور باید تشکر کنم.تا حالا کسی تا این حد و به این روش منو سورپرایز نکرده بود.
ازت ممنونم.
دوستانه، برادرانه، ساده ی ساده دوستت دارم و از بابت تک تک کلمه هایی که برای من نوشتی، ممنونم.
من نمی تونم مثل تو جبران کنم ولی تلاشمو می کنم تا قدردان زحماتت باشم.
مرسی

خواهش می کنم کاری نکردم

مملکته دوشنبه 12 فروردین 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

برای کنکورت دعا میکنم
یک تجربه:کم تست بزن
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد