جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

سیسیلی شگفت انگیز

به نام خداوند بخشنده و مهربان


«سال مهارت های رفتاری»


سیسیلی ، دومین نسل از نسل زنداداش های جزیره ! با امکاناتی متفاوت و منحصر به فرد. پیشرو در صنعت رقص ! سیسیلی نامی که می شناسید و به آن اطمینان دارید.


قبل از ناپدید شدن جزیره ، به اهالی جزیره پیوست. او کسی بود که توانست خطر را از میتینگ های پلی استیشنی جمع کند425521_Laie_73.gif و او را به حرکات موزون در حالت ایستاده وا دارد. 599321_Laie_94.gif




سیسیلی دست والایی در تاسیس شرکت دارد.615821_Laie_62B.gif شرکت همسان یابی اش را بعد از ساعت اداری تاسیس و در اولین خواب پس از تاسیس ، ورشکست شد.


او با ماوراء و ژانگولر به سینما رفت تا اندکی استراحت کند. خمیازهسیسیلی پنج دقیقه قبل از پایان فیلم از خواب بیدار شد خمیازه و به این نتیجه رسید که فیلم ارزش هنری ندارد. پس از رفتن به سینما ، سیسیلی تصمیم گرفت تا سینمای خانگی احداث کند. او در اولین سانس سینمایش ، فیلم جزیره شاتر را به روی پرده نقره ای برد. نکته جالب اینجاست که آن فیلم ، بهترین فیلم سال شد.


سیسیلی در سرتاسر فیلم بیدار ماند تا به شایعه ها مبنی بر استراحتش هنگام فیلم دیدن ، پایان دهد.خمیازه او فیلم عروسی اش را با هیجانی خاص به خورد اهالی می دهد ، که حتی ماوراء فیلم لاست را با این هیجان به خورد کسی نمی دهد.نیشخند


او گهگاه فیلم عروسی اش را بازبینی می کند و رقص اهالی را آنالیز می کند.


امروز تولد سیسیلی است. من از جزیره کوچکم تولدش رو تبریک می گم 9116_13_1_14.gif و امیدوارم که صد ساله بشن. همچنین امیدوارم زندگی خوبی رو در کنار خطر داشته باشن. زندگی خوب ، شاد ، همراه با عشق و تندرستی .


راستی سیسیلی مادر شده 52139_connie_mama.gif61909_connie_rockingba.gif و بچه با نمکی داره! امیرعلی با نام برفی TNT در جزیره می درخشد.


پایان

نظرات 3 + ارسال نظر
sisili چهارشنبه 14 فروردین 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

salam merc az matlabet khily ba namak bod hasan joon.merc k ma ro jozve khanevadeye barfit kardi.az inke ye dooste khob hasti mamnun ye kam b sadegh yad bede

ژان چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 01:23 ق.ظ

هللو
بابا بی خیال
کلیت سایت خوب و با کلاس بود
این که هر ستون به اندازه مطالبش پایین میرفت خیلی جالب بود جای دیگه ندیده بودم
تیترا هم جذاب و خوب بود حالا باید یه مدتی بگذره تا نظرات تکمیلی رو بدم

اقلیدس چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام.
خیلی عالیه!!
ماورا چندقدم تا طراحی حرفه ای سایت فاصله دارد.
Mavara Will Be A very skillfull & Professional Web designer...i hope
Good Luck.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد