جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

کالیکو قشنگم

به نام خداوند بخشنده و مهربان


« سال مهارت های رفتاری »


کالیکو ! کالیکو ! ماهی قشنگم پاشو ! پاشو کالیکو صبح شده ! بازم یک روز دیگه و یک دنیای دیگه ! کالیکو می دونی که هر روز واسه خودش یک دنیاییه ؟


یک روز به تفریح می ری و دنیا برات جذابه  ! یک روزم درس می خونی و دنیا برات جهنم ! یک روز اونو داری و حس می کنی خوش بخت ترینی ! روزی هم اونو از دست می دی و حس می کنی تنها ترینی ! یک روز خسته به نظر می رسی و دوستات تو رو سرحال می کنن و روزی تو سرحال دوستاتو خسته می کنی !

 


  
 

هر دنیایی واسه خودش عالمی داره ولی خوبیش اینه که اگه سوراخشو پیدا کنی می تونی وارد هر دنیایی بشی ! کلیدش اراده و عمل خودته و سوراخش تئوری راهه ! گاهی هم باید خطا کنی کالیکو جان ! درسته که تو ماهی هستی ولی اینو بدون که انسان جایزالخطاست ...

آهای کالیکو تو چرا با من حرف نمی زنی ؟ چرا همش من باید باهات حرف بزنم ! خب بقیه فکر می کنن که من دیونه شدم ! تو بگو ! بگو که تو اون مغزت چی می گذره ؟ ببینم تفریح شما چیه ؟ راسته که می گن شما ها ذکر خدا رو می گید ؟ آره دیگه اگه راست نبود که نمی گفتن ! پس چرا ماها قدردان خدا نیستیم ؟ شایدم هستیم و خودمون نمی دونیم ! از کجا معلوم که قلب ما با هر تپش از خدا تشکر نمی کنه ؟! می گن که تمام اعضای بدن زبون دارن که بعدا صداشون در میاد !


آهای کالیکو ! تو چرا انسان نیستی ؟ اینجوری می تونستیم با هم حرف بزنیم ! البته همون بهتر که نیستی چون شاید اونجوری دل همدیگرو می شکستیم ! شاید همدیگرو تو فیسبوک آنفرند و بلاک می کردیم. از اون بدتر ! شاید عاشق هم می شدیم و هیچ وقت به هم نمی رسیدیم یا شاید دچار عشق یکطرفه می شدیم !


جیزز ! تو داری حرف می زنی کالیکو ؟ چی ؟ من تنها نیستم ؟ تو از کجا می دونی ؟ یعنی چی ؟ آدم ها شبیه هم هستن ! یعنی احساس منو بقیه هم دارن ؟ پس چرا فیلم بازی می کنن ؟


ولی کالیکو من تو رو دوس دارم چون تمام محبتت رو بدون چشم داشت به من انجام می دی ! هر وقت شنا کردنتو نگاه می کنم کلی لذت می برم و تو بدون کوچیکترین توقعی همراه با بقیه بچه های دریاچه مالاوی برام شنا می کنید ! اما من انسانی که باید اشرف مخلوقات باشم ممکنه برای دو تا دونه غذایی که بهت بدم ، سر خدا منت بذارم و بگم : خدایا می بینی که دارم به حیوونات غذا می دم ؟! . اما خدا خیلی بزرگ تر از این حرفاس که جوابمو بده ! ولی شاید بهتر بود بهم می گفت که قدر نشناسم ! شاید باید بهم یادآوری بشه که چشمم رو به روی لذت هایی که می برم نبندم و همیشه نیمه خالی رو نبینم!


من یک انسانم و نمی دونم که بالاخره چی هستم ؟! اشرف مخلوقات یا جایزالخطایی که هنوز جایزشو دریافت نکرده و جایزش صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و از اولش جایزه ای در کار نبوده !


نظرات 1 + ارسال نظر
دکی جمعه 29 آذر 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

اسم قشنگیه ... کالیکو
چند تا ماهی تو آکواریومت هست ؟ همشونو معرفی کن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد