جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

سوال علم و فرهنگی

به نام خالق هستی


« سال خوش صحبتی و استقلال مالی »



من امشب رفتم تو انجمن بچه های کنکوری کاردانی به کارشناسی و ازشون یک سوال پرسیدم . اما نحوه مطرح کردن سوالام و شکلک هاش جالبه گفتم بذارمش تا شما هم بخونیدش



یک سوالی دارم خواستم بدونم واسه قبول شدن تو علم و فرهنگ danesh (ناپیوسته کامپیوتر krn: ) حداقل درصد هایی که باید زد حدودا چنده ؟ درضمن من خیلی روی دروس عمومی و ریاضیات تسلط ندارم dan ولی تسلطم روی مدار و تخصصی نرم افزار زیاده amuz:
در کل خواستم بدونم با حداقل چند درصد میشه علم و فرهنگ قبول شد rooz

مرسی از همتون cuf:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد