جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی
جزیره ماورایی آقای ماورا

جزیره ماورایی آقای ماورا

بلاگی برای ماورانویسی

مارکوپولو و شرکا

سلام  سلام:

یک نفر که بد قولی کنه باعث میشه چند نفر دیگه هم بدقولی کنند.

خلاصه ببخشید اگه دیر کردم در نوشتن این مطلب.


رستوران اژدهای طلایی تقدیم می کند

مارکوپولو و شرکا


به دلم افتاده به زودی مشکل مارکوپو حل میشه و ایشون می تونند در حوالی جزیره برف فیلم زندگی کنند.

در جزیره برف فیلم چند نفر هستند که با اومدن اونها غذاهایی رونق می گیره( مارکوپولو ) یکی از اونهاست.

امید و میلاد میگن هروقت مارکوپولو رو در جزیره دیدیم در حال تهیه و تدارک کدو بادمجان بوده است.

یکی از شیرین ترین لحظالت زندگی من بحث کردن با مارکوپولو است. دلم برای اونموقع ها که می رفتیم توی صف گاز خیلی خیلی تنگ شده .

مارکوپولو خیلی دوست داشتنی هستش.

مارکوپولو بوده دیده و می دونه


به نظر شما مارکوپولو در کدوم حالت جذاب تره؟

1. 

2.

3.

4.

به هر حال مارکوپولو علاقه مند به وسایل نقلیه هستش و اینو نمیشه پنهان کرد.

مارکوپولو یکی از بهترین راننده هایی هست که من دیدم:

ولی اون به غیر از رانندگی هنر های دیگری هم داره

هنر های مختلف او در سنین مختلف:


نوجوانی همراه با پدرشان

18 سالگی

اوایل جوانی ( البته زیاد مطمئن نیستم)

 20و19 سالگی

20 سالگی مجدداEmoticon

21 سالگی

22 الی 25 سالگی

سال های اخیر

هنگام بحث جنجالی و شیرین

هنگام نتیج گیری نهایی از بحث

هم اکنون طی آخرین خبر از ایشان

پیش بینی توت فرنگی  از آینده ایشان ( البته با تدبیر خودش)

ادامه دارد... .



حاج مارکوپولو منتظر نظراتت هستم

مطلبی رو که در مورد آنلاین(زنداداش) نوشتم رو در لینک زیر بخونید.

ببخشید اگه کمی ساده است. آخه اون موقع با این شکلک ها آشنا نشده بودم. انشاالله در

آنلاین 2 جبران می کنم.

لینک فعال:                                 خانوم بس


فعلا خدا نگهدار


توت فرنگی پور بودم؟               جمعه  31 اردیبهشت                         وب جام جهانی 2010

کمل خان                               یکشنبه 2 خرداد                                وب جام جهانی 2010

توت فرنگی از نگاه دیگران         بستگی به ارسال شما دارد                 وب جام جهانی 2010

برف های فانتزی                      به زودی                                          جزیره برف فیلم



نظرات 2 + ارسال نظر
سایت بی طرف پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 07:14 ق.ظ http://www.btaraf.com/Register.aspx?regid=f56c0809-5800-43fd-a91

با سلام به دوستداران فوتبال ایران وجهان
سایت بی طرف اطلاعات کاملی در مورد فوتبال در اختیار علاقمندان قرار می دهد. نتایج زنده فوتبال ایران و جهان به صورت رایگان در اختیار بازدید کنندگان قرار داده می شود. همچنین جدول لیگ های معتبر جهان را میتوانید در بی طرف مشاهده کنید. هر روز میتوانید با مطالعه اخبار روز فوتبال در مورد آنها نظر هم بدهید.
یک محیط کاملا دوستانه با طرفداران تیمتان....... شما طرفدار کدام تیم در جهان هستید.
علاوه بر تمامی این امکانات، مسابقات پیش بینی فوتبال به صورت هفتگی در سایت بی طرف برگزار میشود و
جوایز میلیونی بدون قرعه کشی ( در صورت برنده شدن ) در اختیارتان قرار می گیرد.

این سایت از امکانات روز دنیا برخوردار است. (( می توانید ببینید))

مارکو پولو پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 10:12 ب.ظ

خیلی ممنون از الطافی که به من داشته و داری من هم کلا دلم خیلی تنگ شده برای توت فرنگی
انشاالله از دعای شما و برادران دیگر و دوستان همونطور که گفتی و به دلت افتاده همه چی درست بشه و ما هم در حوالی جزیره و با امکانات بهتر و بیشتر اسکان بگیریم به امید موفقیت هر چه بیشتر در زندگی و رسیدن به آرزوهای بالای توت فرنگی متاسفانه خیلی فرصت برای به موقع دیدن مطالب در وب لاگ را نداشتم امید است در آینده بیشتر و با لحضات خوش بهتری در کنار هم باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد